Przeniesienie napędu
: 6 bieg trzeba czasami uważnie wbijać bo można łatwo wbić 4
5,0
Całokształt
Jestem mile zaskoczony jakością , prowadzeniem , wyciszeniem. Samochód idealny do miasta i krótkie trasy. Wersja xmod. Mały zwinny i co najważniejsze wysoko się siedzi i ma wysoki prześwit- wysokie krawężniki mu nie straszne. Silnik bardzo elastyczny- jeździ się jak dieslem 1.6hdi. fajnie gwiżdże turbina choć to benzyna. Do miasta idealny ale przekraczając 120km/h głośno i brakuje mocy. Najgorsze w nim jest wentylacja. Klima latem nie wyrabia mimo ustawy na max robi dużo szumu a mało efektywna. Klimatronik ustawiany co 1 stopień a szkoda bo lubię 21.5C na automatycznym ustawieniu słabo działa trzeba ręcznie podnosić obroty wentylatora. Spalanie poważnie jeżdżę 3km po mieście dziennie a czasami 5 o mąż co mi spali to 7.5 litra. W trasie 5 do 110km/h.
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo elastyczny przy wciśnięciu sprzęgła lekko podnosi obroty o łatwo jest ruszyć
4,0
Skrzynia biegów
6 bieg słabo wchodzi ale tak to mięciutko
5,0
Układ jezdny
Bardzo lekko kręci się kierownicą, czuje się jedność z pojazdem.
Komfort
5,0
Widoczność
wysoko się siedzi i nie przeszkadzają słupki
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką do dupy jedynie nawigacja Tomtom
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słaba wydajność dużo szumu mało efektywna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 185 cm wzrostu i jest mi wygodnie fajnie spasowane fotele
5,0
Wyciszenie
do 100km cicho w mieście prswie go nie słychać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mozna zalozyc kola 16 generalnie tanie w eksploatacji
4,0
Stosunek jakość/cena
mocno wyposażone posiada nawet Hill holder
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze nie wystąpiły
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
[l/100km]