Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur I Crossover

Michał Moś, 5 lat temu
Silnik 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Renault Captur I Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Właśnie tym, że bez 4x4 wjechałem w lekki teren i nie ugrzązłem. Bajecznie mocno trzyma się drogi zimą
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Łatwo rozwalić opony o niskim profilu...
5,0
Całokształt
Bardzo ładne autko...taki bąbel. Obala mit awaryjności francuskich samochodów. Auto tanie jak na SUV-a. Może się podobać dwukolorowe nadwozie i koła
Wrażenia
5,0
Silnik
To jest bardzo dobry silnik, niby mały, bo 0,9, ale daje radę. Dzięki turbodoładowaniu z lekkością da się wjechać pod górę. Ale...niestety jak włączam ECO, to nie ma mowy o szybkim starcie, o sprawnej jeździe w terenie, czy o szybkim wjeździe pod górkę.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i bezawaryjna. Dobry jest ten system podpowiadania zmiany biegu.
5,0
Układ jezdny
Jak to w takim ni to SUV-ie ni hatchbacku...dość twardy, ale dzięki temu wjedziesz w lekki teren mimo braku 4x4. Ciekawe jak będzie się zachowywał następca, podobno już w najlepszych wersjach z 4x4
5,0
Karoseria
Mocna konstrukcja, grube blachy. To skutkuje dobrym wyciszeniem. Fajnie wygląda to dwukolorowe nadwozie.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to w SUV-ach. Może i do przodu jest fajnie, tym bardziej, że siedzi się wysoko, ale na boki do tyłu, jak w takim aucie, nie najlepiej. Prawdę mówiąc, często ratują czujniki
4,0
Ergonomia
Dużo schowków. Wielki plus za ogromną półkę przed pasażerem. Natomiast małe są skrytki w drzwiach...po prostu płytkie. Fajny system bagażnika, odziedziczony po Nissanie. Brakuje kieszeni w fotelach przednich dla pasażerów z tyłu. Ale...wskaźniki rewelacyjne, fajne umieszczenie wyświetlacza multimediów, fajny cupholder między przednimi fotelami. Niestety...nisko opada dach, przez co nieco trudno zapakować np. wózek inwalidzki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja bardzo cicha, ale dość wydajna. Jak jest nabita, to naprawdę powietrze jest świeże, niezależnie czy grzejesz, czy chłodzisz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest naprawdę mnóstwo miejsca. Wystarczająco, aby np. pod nogami pasażera znalazła się czy to damska torebka czy to nawet torba fotograficzna.
5,0
Wyciszenie
Jak na SUV-a to nieźle. Samochód jest cichy zarówno w środku, jak i na zewnątrz. Ale ta marka z tego słynęła chyba dość dawno. Oczywiście, robi się minimalnie głośniej jak włączy się turbo i kompresor, ale to chyba normalne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niby tanio...niby drogo. Samo ubezpieczenie jest tanie, opłaty też, ale...niestety jak każde auto typu SUV w dodatku turbodoładowane, choć potrafi być bajecznie ekonomiczne, to czasami jednak generuje koszty.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ten stosunek jakość-cena powoduje, że użytkownik odnosi wrażenie, jakby jechał mieszanką dobrego auta sportowego, kompaktu i terenówki. Jest fajnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem potrafi zawiesić się elektronika. Np. połączenie Bluetooth smartfona i Media Nav Evolution.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nie mam, ale wszyscy straszą turbo, tak więc....aha...raz nastraszył mnie skraplacz klimatyzacji, o którym nie wiedziałem i myślałem, że jakiś zwierz pogryzł mi kable
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Captur I Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Captur I Crossover