Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur I Crossover

Wincent, 8 lat temu
Silnik 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Captur I Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Captur jest moim drugim autem marki Renault po Clio. Po pierwszym roku użytkowania i ponad 20 tys. km mogę stwierdzić, że jest świetne. Gabarytowo jak dla mnie idealne, silnik 90KM dość ekonomiczny i jak potrzeba to dynamiczny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 90KM doskonale sobie daje radę. Mimo, że na początku obawiałem się trochę 3 cylindrowej jednostki to szybko moje obawy zostały rozwiane. Może mógłby być lepiej wyciszony ale mnie to nie przeszkadza.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonale zestrojona z silnikiem. Dość elastyzna praca i nawet przy 30 km/h na 4 biegu dobrze sobie radzi. Ruszanie z 2 też nie sprawia problemów (przypadłość mojej żony).
5,0
Układ jezdny
Captu jest fajnie zestojony jeśli chodzi o zawiezenie. Dobrze wybiera nierówności na jezdni i co mnie zdziwiło po dwóch przejażdżkach polnymi drogami całkiem nieźle sobie poradził.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki bardzo dobra. Trochę może gorzej z widocznością do tyłu ale czujniki parkowania niwelują tą niedogodność. Auto trzeba wyczuć i się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Jak na razie wszytsko jest świetnie. Auto nigdy nie zawiodło. Polecam przy wypadach z większą liczbą osób zakup bagażnika dachowego (mi udało się w salonie Renault w Siedlcach kupić za niespełna 1000 zł.)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy włączonej klimatyzacji dość szybko usuwa zaparowane szyby - na tylne boczne trzeba trochę poczekać ale chyba to normalne. Może nawiewy na przednią szybę mogłyby być na całą jej szerokość gdym musiał się czegoś czepnąć. Ale ogólnie jest OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy moim 178 cm, żony 175 i syna 170 cm podróżujemy komfortowo i bez ocierania się z przodu łokciami ;-) Miejsce za kierowicą regulowane w kilku płaszczyznach więc można wybrać najlepszą dla siebie pozycję.
4,0
Wyciszenie
To według mnie mogłoby być nieco ciszej zwłaszcza przy włączonej funkcji eco gdzie trzeba przyspieszyć auto lubi zawarzeć i trochę głośnę. Później wszystko się uspokaja i jest OK.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po ponad roku użytkowania i pierszym przeglądzie auto praktycznie bezkosztowe - benzyna i nic więcej. Zdecydowałem się na pierwszą wymianę oleju po 5 tys. ale to koszt był nieco ponad 200 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak dla mnie bardzo dobre auto spełniające wszystkie moje wymagania. To czego oczekiwałem od tej klasy auta zostało w 100% spełnione i jestem bardzo zadowolony.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic nie mogę napisać gdyż z samochodem nic się nie działo. Przegląd, benzyna i zero dodatkowych kosztów i wizyt w serwisie. Na marginesie polecam ASO Renault w Siedlcach. Świetna obsługa i dobre ceny - ale to może z racji, że tam kupiłem Captura.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic nie mogę napisać gdyż z samochodem nic się nie działo. Przegląd, benzyna i zero dodatkowych kosztów i wizyt w serwisie. Na marginesie polecam ASO Renault w Siedlcach. Świetna obsługa i dobre ceny - ale to może z racji, że tam kupiłem Captura.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Captur I Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Captur I Crossover