Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur I Crossover Facelifting

TOMEK, 6 lat temu
Silnik 1.2 Energy TCe 120KM 88kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Captur I Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Auto ogólnie jest super.
5,0
Całokształt
Samochód oceniam bardzo pozytywnie, zwłaszcza za komfort (zawieszenie, układ kierowniczy, fotele, silnik). Również warunki zakupu zaoferowane przez Renault, w tym ubezpieczenie, jak i wydłużona do 5 lat gwarancja+koszty serwisowania, przemawiają za pozytywną oceną tego auta.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest rewelacyjny, zwłaszcza dla kogoś, kto wcześniej męczył się z trzycylindrowym od VW (1.2 60 KM, POLO z 2008 r.). Elastyczny, świetnie przyśpiesza. Bardzo wysoka kultura pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Nie budzi najmniejszych zastrzeżeń. Biegi wchodzą bezproblemowo. Super wrażenie robi zwłaszcza jazda na 3 biegu (przyśpiesza rewelacyjnie od ok. 1700 obrotów). W trasie oczywiście przydaje się szóstka (przy autostradowych 140/h w aucie panuje cisza). UWAGA. W opisie pojazdu wprowadzanym automatycznie przez AUTOCENTRUM jest mowa, że auto ma jakoby skrzynię manualną 5 biegową, choć faktycznie ma 6 biegową.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie komfortowe, bardzo ciche (auto ma koła 17).
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność całkiem niezła, jazda w mieście bezproblemowa (auto bez czujników parkowania). Jedynie słupki A od czasu do czasu mogą coś zasłonić.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest we właściwym miejscu, super szuflada z przodu, nawet tempomat można łatwo i szybko opanować. Fotele miękkie i wygodne, a zatem do jazd po mieście jak znalazł.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima manualna bezproblemowo schładza całe auto. Ogrzewanie zimą bezproblemowe.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Captur spokojnie mieści 4 osoby średniego wzrostu (175 cm).
5,0
Wyciszenie
Do 140 na godzinę i kręceniu silnika do ok. 3 tysięcy obrotów na każdym biegu (poza jedynką), w aucie panuje cisza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa to ok. 6,5 - 7 litrów na 100 kilometrów. Za niecałe 2 tysiące złotych wykupiłem gwarancję do 5 roku włącznie wraz z kosztami przeglądów. Pakiet ubezpieczeń w PZU na pierwszy rok sprzedano mi za 1% wartości pojazdu (lipiec 2017).
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto z silnikiem 1.2 w wersji ZEN plus koła 17 i przyciemniane tylne szyby (pakiet LOOK), karta hands free, dwukolorowe nadwozie i czerwony metalik, kosztowało mnie 63500. Jak dla mnie rewelacja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ASO jedynie poprawili konserwację podwozia pod tylnym zderzakiem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
0 poważnych usterek po przejechaniu niecałych 6000 km.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 Energy TCe 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Captur I Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Captur I Crossover Facelifting