Układ elektryczny
: Dyskoteka na desce informacyjnej
Karoseria
: Rdza!
3,0
Całokształt
To moje auto na nocne wypady i długie trasy. Wymaga odpowiedniego traktowania, by się nie psuło. To nie jest wyścigówka tylko miły klekot. Young timer ! Podoba się żonie i kochance ;-)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik diesla - kłopotliwy, obecnie bym go nie wybrał. Moc wystarczająca 150 KM. Pojemność karna 2,2!
4,0
Skrzynia biegów
Bez zachwytu, nie haczy, nie trzeszczy i jest taka sama jak w innych reno z tego okresu. Chodzi z lekkim oporem, ale nie męczy.
5,0
Układ jezdny
Jak na francuza przystało jest miękki i komfortowy,idealny na trasy i nie tylko.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, ale wymaga przyzwyczajenia
4,0
Ergonomia
Napisze, że jest ciekawa i nie do końca praktyczna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi rewelacyjnie, ale grzeje przeciętnie. Przy minus 15 czas nagrzania kabiny to 10 minut.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobra nie jest ciasno.
4,0
Wyciszenie
Klekota słychać już od 3000 obrotów, a wiatr powyżej 130 km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to tanie auto w utrzymaniu! Lubi stroić fochy nawet w trasie. Spalanie akceptowalne. Duży zasięg na zbiorniku (80 litrów) w trasie mój rekord to 1250 km. W mieście starcza na 750-800 km.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem 3 lata temu za 50 tys zł. Nie bity, ale uszkodzony silnik. Koszty jakie włożyłem do tej pory to 20 tyś zł. Dlatego nie sprzedam go za nic w świecie...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest tego trochę ......................................
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik lubi paść od tak. Elektronika nie lubi wilgoci!!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 150KM 110kW
[l/100km]