Precyzja nie rzuca na kolana, ale nie ma także jakiś konkretnych wad
3,0
Układ jezdny
To jest kanapowiec do komfortowej jazdy na wprost. Sportowa dusza nie ma tu czego szukać - Meganka II się lepiej prowadzi :)
Komfort
5,0
Widoczność
Wygodnie, cicho, mnóstwo światła, liczne udogodnienia elektryczne (wszystkie działają)
4,0
Ergonomia
Dostęp do schowków jest ograniczony, ale sama jazda jest intuicyjna - obsługa podobnie jak w Megane II.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic działa jak powinien. Chociaż mogłoby być trochę ciszej na wyższych biegach wentylatora, bo auto samo w sobie jest super wyciszone i dmuchawa czasem dominuje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łał - jest ekstra, szeroko i kupa przestrzeni. W porównaniu z kompaktem to wręcz przepaść. Przednia szyba jest tak daleko, że cięzko ją wytrzeć
5,0
Wyciszenie
Autko jest cichutkie, silnik tylko słyszalny na najwyższych obrotach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż, swoje spali, po 11 latach coś tam trzeba robić żeby go utrzymać. Części mechaniczne dostępne od ręki, wnętrzarskie częsci w ASO to już kosmos
4,0
Stosunek jakość/cena
Masz coupe, cabrio, vana w jednym.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś tam czasem padnie, jakiś zatrzask, sprężynka - nie ma co się łudzić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak jak na razie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 207KM 152kW
[l/100km]