Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Austral

Piotr, 4 miesiące temu
Silnik 1.3 Mild Hybrid 140KM 103kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Austral 1.3 Mild Hybrid 140KM 103kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : To dosyć przyjemny SUW.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Durne, przekombinowane zegary z brakiem opcji na przynajmniej jeden, normalny licznik.
5,0
Całokształt
Wygodny i przestronny w środku. Pali około 6,5 - 7.2. Na autostradzie przy 150 km/h 8.1l. Mój model nie ma problemów z hałasem przy prędkościach autostradowych.
Wrażenia
5,0
Silnik
To sprawdzone kombo z Kadjara. Przy tej pojemności, mocy i wadze powinien być żwawszy, a nie jest. Mój mechanik mówi, że to mała turbosprężareczka jest przyczyną.
5,0
Skrzynia biegów
Zwykła szóstka, tak zestopniowana, że na szóstym biegu, przy 150 km/h, ma jakieś 2400 obrotów.
5,0
Układ jezdny
Dobrze się trzyma drogi, zawieszenie sztywne. Fajna kierownica. Jest dosyć cichy na dziurach.
5,0
Karoseria
Jest ładny. I co ja najbardziej cenię prawie nie ma gołych plastików na zewnątrz. Samochód oplasticzony wokół jest dla mnie tragiczny i nie do przyjęcia.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu tylko małe okienko, dosyć dobre lusterka wsteczne. Taka sobie kamera cofania.
4,0
Ergonomia
Kompletnie nieudane są zegary, ja rozumiem, że twórca tego ma jakąś wizję, po alkoholu, ale jak już wytrzeźwieje, to mógłby sobie przypomnieć, że projektuje zegary w samochodzie. A nie licznik wejść do lupanaru. A nadchodzi nowa wersja pijanej wizji twórcy! Nowa stylistyka zegarów (wraz z androidem 12) to seria plam, jak w tablicy do badania daltonizmu. Niepotrzebne są boczki foteli z skaju, tylko się tyłek od tego poci. Słabe wykończenie schowków. Reszta jest ok. Świetna obsługa multimediów. Ładowarka bezprzewodowa jest nie do użytku, ponieważ umieszczenie jej w dołku powoduje, że telefon się przegrzewa. Dodatkowo nie da się jej wyłączyć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z pozycji kierowcy jest bardzo dobrze. Nawiew można ustawić tak, że nie wieje na kierowcę, a chłodno jest.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca jest, w każdą stronę. Czuję się w środku swobodnie i patrzę na wnętrze z zadowoleniem. Oczywiście najpierw musiałem wyrzucić te gumowe "dywaniki", które pan Renault łaskawie dorzuca.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej. Ale nie jest to głośny samochód. Nie mam opisywanych prze recenzentów szumów z drzwi. Przy prędkościach autostradowych mogłem słuchać radia i swobodnie rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej jeździe pali 7 litrów, to sporo. Serwis jest drogi, w sposób nieadekwatny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Materiały w środku są ok. Lakier perłowy jest OK. Wyposażenie... Ma aż za dużo. Ale cena jest za wysoka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No, 7kkm śmignął bez gadania, nawet nie zakaszlał. oleju nie żre. Może będzie dobrze. Wziąłem taką wersję, w której jest jak najmniej rzeczy do zepsucia się.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic mi o tym nie wiadomo i dobrze by było, gdyby tak miał do sprzedaży.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 Mild Hybrid 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Austral