Silnik spalinowy włącza się często, od razu na wysokich obrotach i jest przy tym wyraźnie słyszalny i odczuwalny wibracje przechodzą na kierownicę . Z okolic słupków A do kabiny / przy predkościach od 100 km/h / przedostaje się bardzo uciążliwy świst powietrza. Jak na cenę samochodu, wyciszenie jest zaskakująco słabe by nie stwierdzić fatalne . Materiały wykończeniowe w górnych partiach deski i drzwi przyjemne w dotyku i miłe dla oka , ale w samochodzie z nieco ponad 10 tysiącami km przebiegu skrzypią już uchwyty przednich drzwi, skrzypi konsola centralna przy opieraniu się o podłokietnik, a przy sterowaniu klimatyzacją przyciskami, skrzypi ekran. Zdecydowanie za dużo tych "atrakcji" jak na samochód za nie małe jednak pieniądze . W moim przypadku spalanie wynosi 7 litrów komputer zaniża o ok 1,3 litra . Po rozmowach w serwisie tak na boku dowiedziałem się już się boją ewentualnych napraw tej bardzo skomplikowanej konstrukcji. A dodam mieli akcje serwisowa gdzie wymieniano masowo skrzynie na nowe jednak teraz maja je naprawiać . Ciekawy jestem co będzie za dwa lata . Bo ja coraz bardziej żałuję zakupu jak by to nie było człowiek ciężko pracował by kupić nowe auto a tu mamy takie kwiatki a o wielu nawet nie wspomniałem . A może FL coś zmieni bo obecnie aut jest słabe .
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
Nadaje się tylko do wolnej jazdy .
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
[l/100km]