Wygląd, jakość wykonania, komfort, ekonomia, oto główne zalety samochodu. Ģłówna wada to stereotypowe postrzegane marki Renault przez użytkowników innych marek, które uważają za bardziej prestyżowe.
Wrażenia
4,0
Silnik
Spokojna jazda jest jego żywiołem. Chcesz sportowych emocji, nie ten adres, ale gdy trzeba wyprzedzić nie ma problemu. Trochę terkocze i wibruje, ale gdy się o tym nie myśli jest ok.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem myśli zanim zmieni bieg, ale przy spokojnej jeździe jest niezauważalna.
5,0
Układ jezdny
Komfortowe, ciche, sprężyste i bardzo dobra reakcja na działania kierowcy - 4control.
5,0
Karoseria
Wygląd-czołówka segmentu
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobrze, trochę gorzej do tyłu, ale elektronika pomaga, kamery i duże lusterka.
4,0
Ergonomia
Jedyny minusik, trzy wajchy po prawej stronie kierownicy. Po nabraniu wprawy jest ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze więc bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca. Nie trzeba więcej. To nie Rolls-Royce.
5,0
Wyciszenie
Bez uwag. Dla mnie bardzo przyzwoicie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Żadnych dodatkowych kosztów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest tanio. Ale za dobry produkt trzeba zapłacić. Konkurencja nie jest tańsza
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
[l/100km]