Auto udostępnione do 24 godzinnego testu i wystarczy
Wrażenia
1,0
Silnik
Czysty kosiarko traktorek
4,0
Skrzynia biegów
2 do 3 sekund czekamy na reakcję skrzyni po naciśnięciu pedału gazu
5,0
Układ jezdny
Fajnie się prowadzi. Zawieszenie umiarkowanie twarde. Niesłychanie zwrotny z tylną osią skrętną
5,0
Karoseria
Ładna buda, ale na kolana nie rzuca. Ginie w tłumie
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok
4,0
Ergonomia
Zanim ruszysz czekasz wieki zanim fotel kierowcy wróci na zapamiętaną pozycję
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez uwag
4,0
Wyciszenie
Słychać upierdliwy terkot i wibracje w momencie włączenia się silnika. Dramat. Myślałem , że coś się zepsuło:)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przejechałem 114 km . Wszystko poza miastem. Od dealera do pracy ok 6 km / autostrada/ spalanie 11,2l/100km. Całkowite spalanie za test 8.6l/100 km
2,0
Stosunek jakość/cena
2000kzł za auto może i full wyposażone to lekka przesada. Wszystkie zalety autka zabija silniczek 3 cylindrowy z zabójczą pojemnością 1200 cm3. Jego dzwięk i wibracje pozostawiają na kierowcy niezapomniane wrażenia .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko testowałem. Dealer informował mnie , że nie zawsze włącza się ręczny / elektryczny na postoju.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie stwierdzono. Nic nie odpadło przez 24 h
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
[l/100km]