Szukaj

Oceny Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023

Podsumowanie 8 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Renault Austral 1.2  E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023 - Oceń swoje auto
4,16
średnia ocena z 8 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
50%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie
Uciążliwe usterki

Najnowsze oceny Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023

3,4
~Normalny
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Silnik spalinowy włącza się często, od razu na wysokich obrotach i jest przy tym wyraźnie słyszalny i odczuwalny wibracje przechodzą na kierownicę . Z okolic słupków A do kabiny / przy predkościach od 100 km/h / przedostaje się bardzo uciążliwy świst powietrza. Jak na cenę samochodu, wyciszenie jest zaskakująco słabe by nie stwierdzić fatalne . Materiały wykończeniowe w górnych partiach deski i drzwi przyjemne w dotyku i miłe dla oka , ale w...
4,9
~M@teusz
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Samochód oceniam fantastycznie, jest to mój samochód służbowy, aktualnie przejechałem nim niecałe 15 tys km. Komfort na zdecydowanie wyższym poziomie niż Arkana (poprzednie służbowe) - oczywiście do klasy premium jeszcze brakuje. Wewnątrz jak i na zewnątrz auto robi wrażenie nawet na osobach postronnych - jeżdżę wersją Alpine - nie dowierzają, że to jest Renault. Widziałem opinie dotyczące samochodu po jeździe testowej, uważam że są niesłuszne...
3,7
~NO
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
W tym roku zacząłem szukać auta dla siebie. . Jako, że w domu mamy już Renault Arkanę, z której jesteśmy zadowoleni, z wielką niecierpliwością czekałem na Rafale. W międzyczasie jednak oglądałem inne samochody i odbywałem też jazdy testowe. Między innymi przejechałem się Renault Australem. Jeny, powiedzieć, że byłem tą jazdą rozczarowany, to nic nie powiedzieć. Samochód jechał dosłownie jak traktor, a manetka zmiany biegów przy kierownicy,...
3,2
~Były Fan
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Jeździłem Renówkami przez ponad 15 lat zmieniając jedną na drugą, przez jakiś czas mieliśmy równolegle dwie (większa moja, mniejsza żony). Finalnie od marki odejdę i nie wrócę bo doświadczyłem tej obecności stereotypu marki na "F" wystarczająco mocno - niedopracowania, kulejąca mechanika mimo modeli uznawanych za niezawodne itp (wszystkie posiadane były nowe i serwisowane w ASO). Francuzi podtrzymują swoje tradycje i nie starają się zmieniać...
4,6
~Jimmy
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Miałem okazje testować przez parę dni Australa, środek jak i na zewnątrz auto prezentuje się bardzo dobrze. Jazda przyjemna, fajne przyspieszanie i dosyć niewielkie spalanie jak na tej wielkości auto.
4,7
~Zdzir
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Auto otrzymałem na 2 dni do testów . Generalnie REWELACJA
Dziennik kosztów dla Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
~Greg Groch
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Wygląd, jakość wykonania, komfort, ekonomia, oto główne zalety samochodu. Ģłówna wada to stereotypowe postrzegane marki Renault przez użytkowników innych marek, które uważają za bardziej prestyżowe.
4,1
~markrzy
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Auto udostępnione do 24 godzinnego testu i wystarczy
Renault Austral