Przeniesienie napędu
: W tej konfiguracji to bat na łysych dresiarzy bejcach i golfikach. Niepozorne auto o zajebistych osiągach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Swożeń zwrotnicy przy twardym zawieszeniu co 20tys km
5,0
Całokształt
Sama przyjemność z jazdy nie zamienię na innego( najwyżej na wersje 1,7 turbo)
Wrażenia
5,0
Silnik
1,7 GTE po tuningu w niemczech Zmieniony cały układ wydechowy łącznie z kolektorem firmy DEVIL przelotowy 2" Filtr stożkowy przeprogramowany komputer. Na hamowni 124KM. Przy jeździe dynamicznej 100 - 140km/h spalanie 6,5 litra
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Obniżone o regulowanej sile tłumienia dobrze się trzyma, ale nawet na ustawieniu soft i felgach 15" za twarde na nasze drogi na kołach 195/40/13 znośnie
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to moja trzecia piątka poprzednio miałem 1,1 potem 1,4 a teraz 1,7 i przy moim stylu jazdy to silnik 1,7 pali najmniej a 1,1 tyle co moja R25 z silnikiem 2,2czyli 10,5 na100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Super autko z duszą. Za te pieniądze nie dostaniesz nic lepszego
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Autko 18 lat i zero rdzy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 GTX 94KM 69kW
[l/100km]