Szukaj

Ocena kierowcy - Renault 5 II

WTQ, 18 lat temu
Silnik 1.7 75KM 55kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 115 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Renault 5 II 1.7 75KM 55kW 1987-1992 - Oceń swoje auto
4,69
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
MAM JĄ TRZYNAŚCIE LAT, I NA PEWNO BEDĘ JĄ MIAŁ KOLEJNE 13 LAT. BUDA JEST OCYNKOWANA, POJĘCIE KOROZJI JEST TEMU SAMOCHODOWI NIEZNANE. SUPER SILNIK, NIEZAWODNE PODZESPOŁY, SYMPATYCZNE WRAŻENIA Z JAZDY TAK PODSUMOWAŁBYM TEN MODEL RENAULT
Wrażenia
5,0
Silnik
MAJĄC TAKI SILNIK JAZDA W MIEŚCIE TO CZYSTA FRAJDA. NAWET BEZ ZADNEGO WYSIŁKU CZY WCISKANIA GAZU DO DESKI NIE MA MOWY, BY KTOŚ WYSTARTOWAŁ ZE ŚWIATEŁ SZYBCIEJ NIŻ MOJA RENIA. NAJLEPSZE SĄ MINY KOLESI, KTÓRZY PROWOKUJĄ MNIE DO WYŚCIGÓW...
5,0
Skrzynia biegów
PO KILKUNASTU LATACH EKSPLOATACJI WYMIENIŁEM JABŁUSZKO PRZY WODZIKU. KOSZT Z ROBOCIZNĄ 30 ZŁOTYCH. NAWIASEM MÓWIĄC TO JEDYNA NAPRAWA, JAKĄ SOBIE PRZYPOMINAM, POZA WYMIANAMI EKSPLOATACYJNYMI OCZYWIŚCIE.
4,0
Układ jezdny
JEST WĄSKA I KRÓTKA, STĄD SZYBKA JAZDA PO PRZECIĘTNEJ POLSKIEJ DRODZE CZASEM NIE JEST MOŻLIWA ZE WZGLĘDU NA RZUCANIE PO NAJEZDZIE NA NIERÓWNOŚCI. NAJGORSZE SĄ KOLEINY, KTÓRYCH TO ZAWIESZENIE WPROST NIE ZNOSI.
Komfort
5,0
Widoczność
BAJKA! WĄSKIE SŁUPKI, DUŻA TYLNA SZYBA, JAK W AKWARIUM :-)
4,0
Ergonomia
PRZYDAŁABY SIĘ REGULACJA KIEROWNICY. POZA TYM DOSTEPNOŚĆ PRZEŁĄCZNIKÓW I PRZYCISKÓW DOSKONAŁA, JAKOŚC I TRWAŁOŚĆ TYCHŻE CHYBA DOŻYWOTNIA (PRZEZ 13 LAT NIE PRZEPALIŁA SIĘ ANI JEDNA ŻARÓWECZKA, NIE ZEPSUŁ ŻADEN WŁĄCZNIK, CO JEST PODOBNO NAGMINNE PRZY FRANCUZACH)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OGRZEWANIE ZACZYNA DZIAŁAĆ MOMENTALNIE, JEST B. WYDAJNE.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
PRZEDNIE SIEDZENIA MIODZIO. JAK JEDZIESZ W CZTERY OSOBY, TROCHĘ WIECEJ NIŻ PRZYZWOICIE. TEN, KTO ZEZWOLIŁ W HOMOLOGACJI NA PRZEWÓZ PIĘCIU OSÓB MUSIAŁ MIEĆ JEDNAK NIEZŁĄ FANTAZJĘ. KOMFORT JAZDY "NA FULL" PONIŻEJ PRZECIĘTNEJ. WBREW POZOROM PAKOWNY BAGAŻNIK.
4,0
Wyciszenie
POWYŻEJ 3500 RPM ROBI SIĘ GŁOŚNO, PONIŻEJ TYCH OBROTÓW CICHUTKO JAK W KOŚCIELE. ZIMĄ NA NIERÓWNEJ DRODZE SKRZYPIĄ PLASTIKOWE ELEMENTY WNĘTRZA. POZA TYM OKRESEM ZJAWISKO SKRZYPIENIA NIE WYSTEPUJE.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JEŻELI DBASZ O TO AUTO, TRZYMASZ SIĘ KSIĄŻKI SERWISOWEJ I LEJESZ DOBRE, SPRAWDZONE PALIWO UŻYTKOWANIE R5 JEST NIEZWYKLE EKONOMICZNE. WIEM, ŻE CZĘŚCI DO TEGO MODELU SĄ DOŚĆ DROGIE, BO NIE WYSTEPUJĄ ZAMIENNIKI. Z TYM, ŻE WIEM TO TYLKO Z OPOWIADAŃ... :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
JEST TO MODEL B. RZADKI, ALE WARTO JEST SZUKAĆ GO NA GIEŁDACH. KOCHAJĄ GO KOBIETY, BO WYBACZA WIELE TYPOWO BABSKICH BŁĘDÓW (PUSZCZANIE SPRZĘGŁA, START Z III BIEGU ETC). POLACAM WSZYSTKIM.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIE SPOTKAŁEM SIĘ Z NAJDROBNIEJSZĄ AWARIĄ, A WIEM CO MÓWIE BO MAM TO AUTO OD 1993 ROKU
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.W.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.7 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault 5 II