Szukaj

Ocena kierowcy - Renault 5 II

mateusz l., 19 lat temu
Silnik 1.4 i 60KM 44kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 157 tys. km
Renault 5 II 1.4 i 60KM 44kW 1985-1990 - Oceń swoje auto
4,15
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Autko jest rewelacyjne, postanowiłem, że jakkolwiek nie potoczyłyby się moje losy i jesli w przyszlosci stać mnie będzie na jakieś lepsze auto to zostawię sobie Renatkę jako maskotkę do dopieszczania, bo naprawde jest tego warta, to autko posiada duszę i charakterek - jak to wiekszosc starszych francuzów
Wrażenia
4,0
Silnik
pierwszych kilka minut ciągnie się jak wiecznosc, ale potem silnikowi przypomina się po co jest i żwawozabiera się do pracy
5,0
Skrzynia biegów
mam automatyczną, poza jedną usterką, w dodatku z powodu mojej nieostrożnej obsługi jest rewelacja, ostatnio tylko wrzucanie trójki objawia się lekkim szarpnięciem. Komfort jazdy przy automaciku to jest coś w czym można sie zakochać bezpowrotnie. podczas wygłupów na starym lotnisku dowiedziałem się że na wstecznym moge jechac 85 km/h
3,0
Układ jezdny
powracający topos problemów z zawieszeniem i układem kierowniczym, w miarę jeżdżenia widzę jak wzrasta luz na kierownicy no i przednia amortyzacja już niedomaga, ale to rzecz niemal nieunikniona w tym modelu, przede mną w najbliższym czasie remont z aspiracjami na sportowe zawieszenie i oponki niskoprofilowe
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra, Astra II pobita na łeb, lusterka moglyby byc nieco wieksze ale to juz tylko moje marudzenie
4,0
Ergonomia
naprawdę wygodne i w miarę niezawodne autko
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa się całkiem nieźle, acz wentylator piszczy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca dość sporo nawet dla 4 osobowej rodziny plus sporo bagażu w drodze z opolszczyzny nad Bałtyk, wiec jest naprawdę nieźle
3,0
Wyciszenie
nie jest Renatka najcichszym autem, ale moze to przez dziurawy tlumik? ;]
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście spala calkiem sporo, no ale to automat, za to mogę sobie odbić na trasie, gdzie ekonomika jazdy jest naprawdę niezła! części łatwe do zdobycia w klepach i na zaprzyjaźnionym szrocie (suchodaniec na opolszczyznie - polecam!), poza częściami do skrzyni automatycznej ktore na ogół muszą być indywidualnie toczone we francji, boć to unikat taki;]
4,0
Stosunek jakość/cena
bardzo zadowalający, zarówno koszty utrzymania jak i koszt zakupu renatki w przełożeniu na komfort jazdy i niezawodność dają bardzo ciekawy wynik!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobnica taka jak wężyk paliwa, silniczek tylnej wycieraczki czy oświetlenie rejestracji czasem szwankują, ale na ogół jest to kwesita kilkunastu złotych i godzinki samodzielnego dłubania
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nadchodzący remont zawieszenia, jest konieczny bo od poczęcia nie była jeszcze taka generalka w tym aucie robiona, nie jest to standardowa usterka, ale po prostu zużycie materiału. jeśli obsługuje się automatyczną skrzynię biegów z głową i sercem, to nie sprawia absolutnie zadnych problemów, ale jesli zapomni sie o jej potrzebach, to zaczyna się buntować i to jest troszke kosztowne.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault 5 II