Silnik
: mało awaryjny, ładna kultura pracy, zarówno gaźnik, jak jednopunkt
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: jeśli któregoś dnia nie zapalisz mimo sprawnego akumulatora - sprawdź styk przewodu "bendixa"
Przeniesienie napędu
: przeguby - zanim kupisz auto - posłuchaj
4,0
Całokształt
W sumie przyjemne autko, zrobiłem dwa razy
Kraków-Gdańsk bez problemów
Wrażenia
5,0
Silnik
to chyba najmocniejsza strona tego autka.
Nie ma mowy o "braniu" oleju, elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
W poprzednich egzemplarzach miałem problem z "wypadaniem" biegów (po 300 000)
3,0
Układ jezdny
no sypią się te gałeczki, trudno żeby nie na naszych drogach. W poprzednim egzemplarzu stukały półosie, ale można tak jeździć przez jakiś czas. Kupując warto sprawdzić: objawiają się przy ostrym ruszaniu i pełnym skręcie, najlepiej pod górkę
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
zwykłe fotele mało wygodne, Campus ma ubogie wnętrze.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Campus: brak nawiewu ciepłego powietrza na
środek auta, jest tylko na szyby i na nogi. Ubóstwo rzadko spotykane...
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to jest małe auto...
elektronika pod dywanikiem w nogach kierowcy...
3,0
Wyciszenie
silnik nieźle, gorzej koła, zwłaszcza po mokrej drodze
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu jest nieźle, dokładnie nie sprawdzałem, maxmalnie na mieście (jak się przekracza 100 między światłami) - 8 l/100
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
słabe zawiasy drzwi (opadają) co skutkuje awarią zamków,
szyby chodzą dość ciężko
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ja zmieniałem sprzęgło po 150 tys (400 zł z wymianą)
uszczelkę pod głowicą (120 tys)
nie działa automatyczne "ssanie" ...i auto
pali bez problemu (w zimie też - ciekawe kiedy padnie motor)
zderzak (130 zł) i reflektor (100 zł) po stłuczce ;)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]