Silnik niezniszczalny, pracuje cicho jak na diesla, mimo ze jest to najslabszy silnik jaki montowali w tym samochodzie bez problemu radzi sobie z przyspieszaniem.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi dzialaja lekko i precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
Na nasze drogi lepszego nie znajdziecie. Autko bez problemow radzi sobie z nierownosciami i przy tym nie wydaje z siebie dziwnych stukow.
Komfort
5,0
Widoczność
Idealna
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i w zasiegu reki. Przelaczniki i kontrolki opisane bezblednie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma to jak ogrzewanie w Reniach... :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kto wsiadzie do R25 ten sam oceni :) Dodam tylko ze przy maksymalnym odsunieciu fotela kierowcy do tylu pasazerowie maja pelna swobode. Bagaznik jest wieeeeeeelki - wujek tym samochodem przewozil dzwon do kosciola :)
4,0
Wyciszenie
Jak na dwudziestoletni samochod w srodku jest dosc cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silniczek bardzo oszczedny i mimo jazdy czesto z predkosciami ~120km/h przy pelnym obciazeniu spalanie nie przekroczylo nigdy 6l/100km. Jesli chodzi o ceny napraw to sa przecietne wbrew stereotypom krazacym o samochodach Renault. Duzo drozsze czesci sa np. do Hondy Civic
5,0
Stosunek jakość/cena
Znajdzcie inny woz z takim wyposazeniem seryjnym za taka cene!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochod pomimo wieku ciagle dzielnie sie trzyma.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
20-latek a jeszcze nie mial zadnych powaznych awarii (odpukac).
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 D 64KM 47kW
[l/100km]