Bardzo przyjemny samochód, niezawodny stosunkowo cichy i zupełnie nie reaguje na zmiany obciążenia. Jak ma wpaść w poślizg to zsuwa się cały z drogi, łatwy do wyciągnięcia. Trochę się przechyla na boki ale ogólnie ok.
Bardzo wygodny z tyłu (rodzinka :-))) )
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę mruczy ale jest dynamiczny, na światłach konkurencja o tej samej pojemności zostaje w tyle
4,0
Skrzynia biegów
bez komentarza choć na (+) jest pierścień zabezpieczający przed przypadkowym wrzuceniem wstecznego
5,0
Układ jezdny
rewelacyjnie zestrojone zawieszenie, zupełnie nie reaguje na zmianę obciązenia, przód trochę stuka ale ponoć to norma
Komfort
4,0
Widoczność
nie widać tyłu ale można się przyzwyczaić
4,0
Ergonomia
(-) klakson , brak mrugnięcia światłami drogowymi przy włączonych krótkich ( w serwisie powiedziano mi że jest uszkodzony wyłącznik zespolony i że trzeba wymienić na nowy). Po rozebraniu okazało sie że w 19 fabrycznie nie przewidziano tej opcji (już mam)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
dość awaryjny układ regulacji nawiewu (dzięki awarii zrobiłem przełącznik zamkniętego obiegu powietrza ) - DOTYCZY TYLKO SAMOCHODÓW Z KLIMATYZACJĄ
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu troszkę ciasno na nogi ale tył rewelacja nowy Passat się chowa
3,0
Wyciszenie
szum opon i silnik trochę za bardzo mruczy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 8.4 l gazu na 100 km min: 7.0 max 10 (uwaga na opony jeżeli są 165/70 nie dajcie się skusić na 175/70 bo idzie z dymem ok 1,5 gazu więcej na 100 km)
3,0
Stosunek jakość/cena
Dla kupującego - 5 dla sprzedającego - 1 (godny polecenia. Astra I się chowa)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi w elektryce (wyłączniki drzwiowe) (nadmuch do wnętrza - wersja z klimą)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na lata tylko łożyska w kołach - reszta oryginalna zero luzów