Bardzo dobre autko, ale następne będzie Laguna 3.0 , albo BMW 325i
Wrażenia
4,0
Silnik
Osiem zaworów, więc baaardzo elastyczny(ciągnie solidnie nawet na 5-tym biegu) pow. 3000obr./min staje się przyjemnie agresywny, troszkę mało stabilne obroty biegu jałowego, ogólnie godny polecenia(fabrycznie115PS i maleńki apetytna paliwo średnio 8-8,5l/100km "Warszawa")
2,0
Skrzynia biegów
mało precyzyjna , zbyt długie skoki dźwigni, zaczyna troszkę chałasować..
4,0
Układ jezdny
całkiem całkiem... chociaz amatorom ostrzejszej jazdy polecam zamianę amortyzatorów na gazowe (twardszy ale za to trzyma się drogi jak przyklejony)
Komfort
4,0
Widoczność
OK. jest dosyć przejżysty
4,0
Ergonomia
jedyny minus to regulacja położenia kierownicy tylko w jednej płaszczyźnie..
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Baardzo przyjemne ciepełko tuż po uruchomieniu, dmuchawa troszkę chałasuje na 3-cim biegu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jednym słowem "luzik" (mimo 3-drzwiowego nadwozia autko bardzo obszerne i pakowne)
3,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej (dokucza chałas silnika i szum opływającego powietrza, ale to i tak dopiero pow 120km/h)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tę pojemność skokową i moc jest super min. 6,7l/100km(autostrada ciurkiem 120km/h) max.10.5 ( nogę mam ciężką a Warszawa to spore miasto)
3,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobre autko , za bardzo kozystna cenę (wpływ ma na to obiegowa opinia o francuzach powielana przez ludzi nie mających pojęcia o samochodach francuskich)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
6 żarówek podświetlenia tablicy rozdzielczej
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
linka sprzegła(po 120 tyś.km) tłumik końcowy (123tyś. km) tłumik środkowy 148tys.km końcówka drążka kier. 110 tyś. szczotki w rozruszniku 120 tyś. tuleje wachaczy przód 130 tyś
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault 19 II Hatchback 1.8 i 110KM 81kW 1991-1996