Silnik
: Spalanie-jeżdże na bęzynie [6,5l-8,0l]i na gazie[7,5l-8,5l]100km.
Dynamika-nie mam czasu patrzeć na sekundnik!Ale w większości zostają w tyle[start z pod świateł].
Silnik
: przewody zapłonowe-musi być właściwa oporność!
4,0
Całokształt
Jest dobrze jeśli stosuje się do zaleceń i
usuwa się w porę usterki eksploatacyjne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczność 4
Kultura pracy 3
3,0
Skrzynia biegów
Potrzebny jest do niej specjalny olej bo
się inaczej rozleci[Tranself 80W].To podnosi koszt utrzymania,bo olej też trzeba wymieniać[60tys].
3,0
Układ jezdny
Tył oky.Przód zatwardy przezco wszystkie
nierówności przenoszą na nadwozie.
Komfort
4,0
Widoczność
Sfera-przód,lewa,prawa dobrze.
Tył-przeciętnie.W nocy oślepienie od własnych lusterek[lewe i wewnętrzne]
4,0
Ergonomia
Przy długich przejazdach [2godz]zalecam
rozprostowanie kręgosłupa i nóg.
Korektor ustawienia leflektorów mógł
być w innym miejscu[bardziej widoczny].
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeśli się dba jest prawie doskonale.
Zagłośna praca dmuchawy w trzecim trybie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4+.
3,0
Wyciszenie
Tak jak pisałem wcześniej [przednie zawieszenie].Silnik i zespół napędowy do
100km/h znośnie[można słuchać radia],
czym szybciej tym głośniej[wodospad i lawina kamieni razem].
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Olej do skrzyni biegów jest drogi 75/80W
ale mósi być tej klasy.Tylko trzech wytwórców go produkuje!
4,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie jest oky.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogólnie normalka jak przy takim przebiegu i codziennej eksploatacji[<100km]
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak się chce zepsuć daje wcześniej znać.
Ja osobiście nie miałem żeby coś nagle.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 i 75KM 55kW
[l/100km]