jak ktoś trafi dobry egzemplarz bedzie dłuuugo zadowolony.
Nie polecam dla dłubaczy czasem mają dziwne rozwiązania Francuscy inzynierowie.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na 1.4 i monowtrysk to bardzo ładnie chodzi!!!
5,0
Skrzynia biegów
Zadnych uwag!
3,0
Układ jezdny
Miękkie francuskie zawieszenie, bardzo wygodne ale na polskich drogach średnio trwałe
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Mogło by byc lepiej, ale nie jest żle
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu genialnie i przy sredniego wzrostu kierowcy 2ka pasazerów z tyłu też ma wygodnie
3,0
Wyciszenie
do 110-120 ok powyzej sie robi głośno
po 8h na niemieckiej autostradzie myslałem ze mi głowa odpadnie!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na wielkość to całkiem dobrze!
5,0
Stosunek jakość/cena
nic dodac nic ujac, najlepiej kupowac ze znawcą sprawy
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka fatalna ciągle się coś dzieje, podświetlenie, paneli, podswietlenie deski, ogrzewanie szyby, psujacy sie włącznik długich światweł!
Klasyczne reno ;)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Duzo zalezy jaki kto kupił i jak był serwisowany, mój poprzedni właściciel nie dbał więc na początek poleciał po długiej trasie napinacz paska rozrzadu, samochud nie przyzwyczajony do cięzkiej nogi i sypneła sie panewka korbowodu. Ale a szczęsce można dostac sie od spodu, ino kanału nie mam :(
Pozatym nie mam uwag, na oryginalnych świecach i kablach 180K km, olej bierze na poziomie 0,6-1 l na 10K km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 80KM 59kW
[l/100km]