jeśli chodzi osilnik beznadzieja z resztą troche lepiej tylne zawieszenie za mieekie
Wrażenia
2,0
Silnik
Nie można ustawić wolnych obrotów, mechanicy rozkładają ręce.
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Po 150000 remont zawieszenia i maglownicy
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Klakson denerwóje
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Beznadzieja bardzo długo się nagrzewa przy zerowej temperaturze podczas dłudiej jazdy nie można zdiąć kurtki przy niższych temperaturach można zmarznąć 100% lepiej w polonezie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Powyżej 110km/h robi się głśno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Kolega ma hjundaja o niebo lepszy od tej renówki dziwi mi się ze tyle w nią wkładam chce ją sprzedać i poczuć się wolnym.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy tym przebiegu na desce rozdzielczej nic nie działa prucz obrotomierza i wskażników oleju-płynu chłodzącego przerdzewiała pompa wody, wycieraczki przestały działać, serwo przerdzewiało, w środku oświetlenie także nie działa
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wspomniałem caŁkowity remont zawieszenia uszczelke pod głowicą wymieniałem 5 razy do tego stuka panewka i pobiera olej kiedyś uciekł mi płyn chłodzący przez przerdzewiałą pompe i żaden wskażnik mnie nie ostrzegł po tym był remont całego silnika i wraz żle - silnik energi
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 60KM 44kW
[l/100km]