Zrobione około 20000 km.
Jak na tą pojemność i prehistoryczny silnik to chyba nie najgorzej. Trzeba wysoko kręcić.
3,0
Skrzynia biegów
Na zimnym silniki ciężko wchodzą biegi.
2,0
Układ jezdny
BUuuuja, i jeszcze raz buja. O ile po mieście jest ok. To trasa przy ~100km/h to już jest przeżycie :)
Zdecydowanie zbyt miękki na trasę i polskie koleiny.
Komfort
4,0
Widoczność
brak zastrzerzeń
3,0
Ergonomia
Zbyt nisko umiejscowione lusterko - ogranicza widoczność przy skręcie w prawo.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zima ok, lato - niestety brak klimy
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
U kierowcy mało miejsca nad nogami - zbyt nisko kierownica.
2,0
Wyciszenie
Szumi, buczy, trzeszczy. Wsio.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7.3-8.0 litra LPG na trasie, po mieście ~8.5-9.5. Zależy od tempa.
Pękła tuleja tłoka - \"gazownicy\" zostawili jakąś metalową niespodziankę, która dostała się do komory spalania. Kosz - gówniany mechanik -300 z robocizną. Problem został. Samodzielna naprawa ~300 za części (tłok z tuleją + uszczelki).
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 KAT 58KM 43kW
[l/100km]