To moja trzecia Renia (19) i elastyczność jest jedną z zalet tego auta. Mam na myśli auta o pojemności przynajmniej 1,7l i na wtrysku. 1,4l - zbyt mulasty. Za minus uznaję wiecznie cieknącą misę olejową, z którą wojowali już nie jedni mechanicy. W chwili obecnej odpuściłem sobie ten zabieg i dolewam tylko olej!!!
3,0
Skrzynia biegów
Bez większych zmian po dłuższej eksploatacji, jednak duże braki w komforcie jazdy w porównaniu np z japończykami. Zbyt krótki trzeci bieg.
2,0
Układ jezdny
Przenoszenie wszystkich nierówności na kierownicę nawet po gruntownym remoncie. Polecam rozpórkę, która złagodzi zbytnie przechyły na zakrętach. Może dla kobiet byłby idealny.
Komfort
4,0
Widoczność
Kwestia przyzwyczajenia. Wszystkim, którym brakuje widoczności przez tylną szybę sugeruję pojeździć dostawczym.
4,0
Ergonomia
Ci co mają - doceniają.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja przeciętna, ale ogżewanie kapitalne. Jeśli komuś zimą dokucza niska temperatura renie są najlepsze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak do mojego wzrostu kompletnie nie pasuje "podłokietnik drzwiowy".
4,0
Wyciszenie
W dobrze utrzymanym aucie jest na przyzwoitym poziomie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto oszczędne dla tych, którzy potrafią jeździć i prawdziwy paliwożerca przy ciężkiej nodze. Już od dawna nie liczę ile spala ;)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiecznie sypiąca się elektronika: el. szyby, el. szyberdach, centralny, wycieraczki... O zamkach manualnych już dawno zapomniałem - jak zimą centralny nie otworzy do auta wchodzę przez bagażnik!!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadna mnie nie zawiodła.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 65KM 48kW
[l/100km]