Inne
: to ,że przywiązałem się do niej , mimo tyyyylllllluuuuu wad jakie ma. Ale nie kupiłbym go drugi raz, skoro już taki miałem, a stać byłoby mnie na lepszy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Silnik
Układ elektryczny
2,0
Całokształt
nie jest to samochód na który zdecydowałbym się wydając własne pieniądze, ale dostając go w prezencie, bądź prezentując dziecku z okazji zdania egzaminu - będzie w sam raz. Nawet przydarzy się wpadka podczas parkowania ,czy silnik zacznie wariować - kierowca będzie nabierał wprawy z obcowaniem ze światem samochodów bez żalu, a z niemałą swobodą (w końcu do stracenia i tak jest niewiele ;) )
Wrażenia
4,0
Silnik
na niskich obrotach pracuje równo, a przy wysokich mruczy. Jak na starą kocice przystało mruczy tak, że dobrze ją słychać, ale raczej nikt na jej mruczenie nie zareaguje głaskaniem
3,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą... i to w sumie by było na tyle. Nie strzelają przy tym fajerwerki ani nie mrugają kontrolki. Ot ,po prostu działa.
2,0
Układ jezdny
akurat w moim egzemplarzu... nie czuje się pewnie za kierownicą. Czuć, że źle zrozumiany przez samochód ruch kierownicą może skończyć się dla kierowcy tragicznie (nawet przy niskich prędkościach), ale to już wina wieku samochodu.
Komfort
4,0
Widoczność
Jedna z zalet Renaulta. Do przodu widać dobrze i do tyłu także solidnie. Słupki nie przeszkadzają swoją szerokością.
3,0
Ergonomia
\'przeciętnie\' to najtrafniejsza ocena i nie mam tu nic więcej do dodania.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
dramat sam w sobie. Tragiczny, nieszczęsny, katastrofalny! Właściwie to żaden. Pojęcie ogrzewania w tym samochodzie nie istnieje. Wieje tym, co akurat jest w okół: lato - gorącem, zima - lodem(dobrze ,że nie śniegiem).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nikt kogo wiozłem na brak miejsca nie narzekał. Nawet jadąc w komplecie.
2,0
Wyciszenie
gwizdy, świsty, brzęki, stukania, kołatania - wszystko to i jeszcze więcej (zależnie od prędkości) będzie towarzyszyło kierowcy podczas jazdy. (to jednak kolejna kwestia na którą decydujący wpływ ma wiek samochodu, który w tym przypadku działa zdecydowanie na niekorzyść)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG ratuje auto i mój budżet, gdyby nie gaz, rozstałbym się zapewne z Reginą parę miesięcy temu. W zależności od stylu jazdy jest przeciętnie lub PRAWIE dobrze.
4,0
Stosunek jakość/cena
tani, a jeździ. I na głowę się nie leje. I światła świecą. Szczerze - DOBRZE.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
potrafi zapalić za pierwszym razem rano, przy -10 ,po nocy, gdzie dochodziło do -20. Ale za to potrafi też nie chcieć zapalić W OGÓLE w zwykły,ciepły,słoneczny dzień. Doświadczyłem tego już nie raz, po prostu nie pali. Ale za którąś z kolei próbą zapala jak gdyby nigdy nic. Symulantka jedna.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszczelka pod głowicą, wymieniana x2
blacha - ona to chyba w ogóle zostanie tylko w mojej pamięci jak tak dalej pójdzie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 75KM 55kW
[l/100km]