Układ elektryczny
: wilgotnieje aparat zapłonowy i silnik szarpie
4,0
Całokształt
Z samochodu naprawdę można być zadowolonym: wygodny, przestronny, nie generuje dużych kosztów. Żałuję, że po kupnie nie założyłem gazu ale nie myślałem, że będę nim jeździł tyle czasu.Gdyby miał trochę mocniejszy silnik i tylni napęd to nie myślałbym o zmianie na inny :).Myślę, że gdyby trochę bardziej o niego zadbać w kwestii zabezpieczenia przed solą drogową to można jeździć i jeździć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik trochę za słaby, przydałoby się z 15 koni więcej. Przy jeździe w pojedynkę całkiem nieźle sobie radzi, przy załadowaniu 3,4 osobami + bagaż czuć, że jest słaby ale rozsądnie da się jeździć.
4,0
Skrzynia biegów
Całkiem dobrze, trochę kiwa się lewarek.
4,0
Układ jezdny
Mi pasuje, miękko, wygodnie, nie dla sportowców ale do spokojnego przemieszczania się z rodzinką.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu dobrze, do tyłu nie najlepiej ze względu na szerokie boczne słupki.
4,0
Ergonomia
Wszystko co trzeba pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Za to można pokochać Renatkę, silnik szybko się nagrzewa, leci gorące powietrze, ogrzewanie bardzo wydajne, niezłe dmuchawy tylko dość głośne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wygodnie, dużo miejsca; z tyłu nieco mniej.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej, do 110 można spokojnie jeździć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszt części przeciętny, usterek mało, za dużo pali w mieście.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwa razy wymieniałem przednią szybę ale trochę pewnie w tym mojej winy, no i htb więc wszystko trzyma na szybach, często nie stykają żarówki od tablicy rej.,układ zapłonowy wrażliwy na wilgoć, w zimę połamały się plastikowe dyble od blokowania drzwi, zużywają się łożyska kół,gałka dźwigni zmiany biegów rozpołowiła się,z elektrycznością nie ma problemów bo to tzw. golas.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie odpukać brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 KAT 58KM 43kW
[l/100km]