Auto jak na swoje lata jest godne polecenia. Ocena dobra
Wrażenia
5,0
Silnik
Mam już trzecią R11 i jad do tej pory byłem z nich zadowolony.
1. R11 Turbo, :) kupiłem ją w 1989r z przebiegiem 40tys km. jest to bardzo dobry samochód, ktorym przejechałe 650 tys. kilometrów bez remontu silnika, jednakże 2 razy wymieniałem turbine, a ponadto muszę przyznać, że była to bogata wersja, komputer, elektryka, centralny zamek na pilota itp..
2. R11 silnik 1.2 Brodway wersja goła, czyli nic ciekawego, ale mimo małej mocy jest dość zwinny.
3. R11 1989r. 1.4 silnik godny polecenia, dynamiczny, i dający wiele radości z jazdy (oczywiście nie ma to jak R11 Turbo :)
4,0
Skrzynia biegów
jak do tej pory, wymieniałem skrzynię tylko w modelu Turbo, niestety nie wytrzymała, ale ogólnie jest ok.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest niestety bardzo delikatne, i nie nadaje się na nasze drogi (tuleje metalowo-gumowe), amortyzatory są dość miękkie, ja zamontowałem sobie twardsze, ale mimo wszystko auto prowadzi się po zakrętach SUPER.
Komfort
3,0
Widoczność
OK
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie jest wydajne, tylko ze względu na wiek samochodów, mogą się przydażyć niewielkie problemy z przełącznikiem i wentylatorem, w większości przypadków wystarczy zdemontowanie wiatraka z silnikiem i oczyszczenie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla osób siedzących z przodu jest wystarczająco miejsca, ale dla tych z tyłu :( niestety nie.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest w miarę ekonomiczne i dynamiczne,, jeżeli chodzi o narawy, to musimy wiedzieć, że dobre jest stare wino i skrzypce, jednakże, jeżeli dbacie o samochd, to na bank będziecie zadowoleni. Polecam
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba uważać na uszczelkę pod głowicą, ponieważ w każdym R11, który posiadałem, musiałem ją wymieniać, jednakże reszta jest jak najbardziej ok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo 105KM 77kW
[l/100km]