Układ elektryczny
: Problem z dopływem prądu do rozrusznika
Przeniesienie napędu
: półosie
5,0
Całokształt
Ogólnie rewelacja, 21 lat i nic poważnego. Żadnej rdzy w nadwoziu i podwoziy, jedynie części zalane w komorze silnika, Wymiana chłodnicy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Głośny między 90 - 110, powyżej 120 cichutki, pewnie tylko mój tak ma.
4,0
Skrzynia biegów
Automat - po 21 latach, musi się tylko rozgrzać i wtedy działa idealnie. Na zimno trochę szarpie z 2/3. Od 130 tys. wycieka olej, ale małe dolewki wystarczą.
4,0
Układ jezdny
Po 150 tys. lecą półosie, ale to też moja wina.
Komfort
4,0
Widoczność
Optymalnie zaprojektowanie przeszklenie.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dużo miejsca dla rodziny z 2 dzieci.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie zamienniki, prosty w naprawie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Pięć lat temu 3000 zł, w idealnym stanie 105 tys. przebiegu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z elektryką, nie zawsze dochodzi prąd do rozrusznika (może stacyjka, zrobiłem obejście)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych, najpoważniejsza, to półosie, ale mogę spodziewać się naprawy tylniej belki.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]