Krótko: auto genialne ,prowadzenie i komfort. Silnik wystarczający , może poza PUSTĄ [ a to już wielka żadkość] niemiecką autostradą , nigdy nie brakuje mocy. Spalanie bardzo małe. Przy trasie 400km bardzo mayy ruch w nocy, predkosc 190-210km/h czasy czas -spalnie 10.9. Normalna jazda na zasadzie i tak wszyscy z tyłu , rzadko przekracza 9l. Reasumując wszystko na 6.
Są Jenak dwie rzeczy na minus. Pierwsza to nawigacja i sytem audio. Obsługa nieintuicyjna, zagmatwana . Mapy nawigacji już w 2015 roku nieaktualne.
Druga rzecz to cena serwisu. Nie to że jest drogo czy też horrendalnie drogo , ceny są niehumanitarne. Podejrzewam [ nie sprawdziłem tego do końca ] , że w Niemczech jest taniej. Przykład: Przy 90 tyś km zepsuł sie kompresor zawieszenie pneumatycznego. cena w internecie ok 2000 zł . Wymiana to jak sie okazuje ok 10 minut pracy. Cena w Porche 8400 zł. Za to salony piękne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dużo moment obrotowy. Spalanie bardzo niskie. Przy jeździe w kolumnie 6.5 l/100km.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Przesiadlem sie z Audi A5 Quatro. Rożnica w prowadzeniu mimo że to SUV nieprawdopodobna !
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy 90000km zepsuł sie kompresorem pneumatyczne zawieszenia. Z innych rzeczy nic sie nie wydarzyło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 258KM 190kW
[l/100km]