Szukaj

Ocena kierowcy - Porsche Cayenne III SUV Plug-In

QB, 10 miesięcy temu
Silnik 3.0 462KM 340kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Porsche Cayenne III SUV Plug-In 3.0 462KM 340kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Chyba ta równowaga komfort/sport. Oczywiście dla kogoś kto szuka sportówki to może być wada, niech obejrzy GTSa albo jeszcze lepiej ... 911tkę :)
5,0
Całokształt
Auto wybitnie zbalansowane. Dla dojżałego gentelmena :]. Ukierunkowane najbardziej na komfort, duch sportu jest tu mocno zaakcentowany ale to takie bardziej "mogę, nie muszę" (mogę złomotać na starcie właściwie wszystkich chłoptasiów z dwulitrowych suvików, ale w sumie po co?). Jest bardzo przestronnie, jest wygodnie jest stonowany elegancki styl, jest smak. Zawieszenie idealne, ergonomia jeszcze przyzwoita (tylko kilka sensorów, sporo jeszcze fizyki). A i w ramach zbalansowania można się pobawić w ecodriving. Można ale przymusu nie ma
Wrażenia
5,0
Silnik
V6 bez uwag. Oczywiście na masę 2300kg (ok 200 kg nadwagi w stosunku do zwykłej wersji to zestaw e-hybrid czyli aku+silnik) byłoby mało, ratuje tu sytuację boost elektryczny. Jest ok.
5,0
Skrzynia biegów
Jest ok.
5,0
Układ jezdny
Bardzo - jak to w Porsche - dobre zawieszenie. Pneumatyka super, tak jak super. U mnie jest PDCC i to jest warte każdych pieniędzy. Mimo krowiastych rozmiarów prowadzi się pewnie, jak po szynach. Skrętną oś moim zdaniem obowiązkowa. Tylko opony fabryczne bym dał inne (zimówki Pirelli, kto to słyszał by Makaroniarze umieli jeździć w zimie :). Letnie Hankoki też czekam za się zużyją, kupię jakieś nudne Contiki :))
5,0
Karoseria
Bez zarzutu jakość, montaż. Estetyka z klasą, jak się spojrzy na dzisiejsze Merce to pachnie azjatyckim gustem (zwłaszcza w srodku). Bmw? Jeszcze jako tako tą X5 wygląda jako ostatnia już Beemka. Ale czemu teraz dali jej płaską deskę z ekranami na podpórce? Q8 - odpada, miałem niedawno Audi z tym obecnym kokpitem - trzeszczy jak w Dacii. No cóż, zostaje Porsche :[]
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Ta wersja ma jeszcze normalny kokpit, lewarek skrzyni. Jest ok (Po lifcie ukradną człowiekowi i to. A na dodatek daszek.nad zegarami. Jak urżnięty nożem. Kto na to pozwolił?). Średnio zrobione jest sterowanie tempomatem. Fotele idealne. Kanapa z tyłu superkomfortowa nawet dla osoby 190cm.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajny system.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mit o eko upada. To co ta hybryda przyoszczędzi - niweluje nadwaga baterii.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość jakiej nie ma nikt ( Może trzeba by szukać w Bentleyu, Rolsie ale to nie ta bajka i nie ciągnie mnie absolutnie). Cennik? Przesadzony. Ale tu decyduje prawo popytu, a nie moje uczucie przesady:[
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze wcześnie by oceniać, ale ogólnie wygląda solidnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Szczesliwie na razie nic. Jest jakiś program wykupywania gwarancji na kolejne lata, wygląda ok i chyba się zdecyduję.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 462KM 340kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Porsche Cayenne III SUV Plug-In