Bardzo dobry samochód. Praktycznie pozbawiony większych wad. Pomimo wieku dalej zachowuje sie jak nowy i wyglada nowocześnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to rewelacja. V8 w dieslu to według mnie idealny wybór do takiego auta. Bardzo dobrze wyciszony, sam dźwięk również jest ok, fajnie mruczy. Juz seryjne 382 KM pozwalają jeździć bardzo szybko a zarazem oszczędnie. Ja zrobiłem program i mam 450 KM i prawie 1000 NM. Teraz to dopiero jedzie!
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest japońskiej produkcji. Daje radę, nie jest to może demon prędkości ale w żadnym wypadku nie zamula. Jest idealnie zgrana w silnikiem. PDK byłoby w tym przypadku zbyt narowiste.
5,0
Układ jezdny
Mimo że to wielki i ciężki samochód można nim jeździć po zakrętach bez obawy że wypadnie sie z drogi. Rewelacyjne zawieszenie pneumatyczne.
5,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Dużo widać, siedzi sie mniej więcej tak wysoko jak ludzie w busach.
4,0
Ergonomia
Trochę dużo przycisków, każda funkcja ma swój przycisk.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Przy 200-230 km/h jest tak cicho że można rozmawiać prawie szeptem z pasażerem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ogólnie to nic oprócz części które sie zużywają nie wymieniałem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 V8 382KM 281kW
[l/100km]