Szukaj

Ocena kierowcy - Porsche Cayenne II SUV Facelifting

Dozamet, 8 lat temu
Silnik 3.0 E-Hybrid 416KM 306kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Porsche Cayenne II SUV Facelifting 3.0 E-Hybrid 416KM 306kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
3,77
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Tak naprawdę to nic mnie pozytywnie nie zaskoczyło w tym samochodzie , jestem zdecydowanie rozczarowany , myślałem ,że marka Porsche to dobre samochody . Na pewno jest to pierwszy i ostatni samochód tej marki . Może miałem pecha trafić na tę fatalną hybrydę ?
3,0
Całokształt
Samochód o pięknych kształtach , wnętrze jakościowo premium , jednak brak menu w języku polskim ,co nie jest dopuszczalne , brak możliwości otwarcia klapy bagażnika ruchem nogi , niezbyt intuicyjne sterowanie multimediami , brak prędkościomierza , są tylko malutkie cyferki pokazujące prędkość , brak haed-up , średniej klasy nawigacja .
Wrażenia
3,0
Silnik
Jeśli chodzi o silnik spalinowy , dziwnie reaguje na pedał gazu , tylko gwałtowne dodanie gazu tzw. "do dechy" powoduje reakcję , dziwnie ospały . Jazda na silniku elektrycznym ciekawa ,lecz o małym zasięgu . Porsche deklaruje 35km , mnie udało się dojechać przy niskiej prędkości 20 km .Każde zdjęcie nogi z gazu powoduje ,że silnik gaśnie ,(mocno denerwuje) kiedy ponownie dotyka się gazu silnik się uruchamia i przez chwilę brak mocy ! Nie tak wyobrażałem sobie jazdę samochodem 416 km .
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów ,działa perfekcyjnie ,właściwie nie wiadomo kiedy biegi są zmieniane . Jednak nie podoba mnie się jej uruchamianie w kabinie , drążek trzeba mocno przesuwać kilka stopni w dół jak w starych automatach .
5,0
Układ jezdny
To chyba najmocniejsza strona samochodu , idealne zawieszenie pneumatyczne doskonale tłumi nierówności na drodze . Samochód prowadzi się doskonale , trzyma się drogi jak przyklejone i świetnie wprowadza się go w zakręty .
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki bardzo dobra , trochę gorzej do tyłu , ale też nie jest źle
4,0
Ergonomia
Nie jest tak perfekcyjna jak w BMW X5 , ale również jest na bardzo przyzwoitym poziomie .
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na razie miałem możliwość korzystać tylko z ogrzewania ,ale to prawdziwy dramat ,może dlatego ,że to hybryda . Kiedy następuje wyłączenie silnika spalinowego ,a to zdarza się bardzo często (wbrew mojej woli) zaczyna wiać zimne powietrze ! Nie jest to zbyt miłe uczucie ,dobrze ,że siedzenia są podgrzewane . W plecy i tyłek ciepło ,ale resztę owiewa zimno .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarówno z przodu jak i z tyłu dużo miejsca , nawet dla wysokich osób .Fotele przednie regulują się w 18 miejscach . Fotele tylne dobrze wyprofilowane , można przesuwać i do przodu i tyłu oraz delikatnie rozkładać .
4,0
Wyciszenie
W moim samochodzie nie ma podwójnych szyb , przy większych prędkościach słychać szum powietrza .
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie miałem okazji serwisować samochodu , ale z tego co mi powiedział sprzedawca w ASO ,za wymianę oleju i filtrów trzeba będzie zapłacić ok.4800zł
3,0
Stosunek jakość/cena
Jakość samochodu jest na bardzo wysokim poziomie , jednak fatalny napęd hybrydowy ,psuje cały szacunek do Porsche . Po za tym w Porsche nie występuje wiele bardzo przydatnych dodatków . Dla mnie jednak skandalem jest brak polskiego menu . Widać jak Porsche podchodzi do klientów w Polsce !
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód jest prawie nowy nie miał do tej pory żadnych usterek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.W.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 E-Hybrid 416KM 306kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Porsche Cayenne II SUV Facelifting