Auto fajne na pierwszy rzut oka, w codziennym użytkowaniu uciążliwe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to najmocniejszy punkt auta. Chętnie reaguje na gaz, fajnie brzmi, niezależnie od prędkości pozwala na mocne przyśpieszenia.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna.
Dosyć wolna, przełączanie przyciskami na kierownicy to zupełna porażka. Przy dynamicznej jeździe gaz-hamulec potrafi się pomylić.
4,0
Układ jezdny
Auto bardzo dobrze trzyma się drogi. Niestraszne mu są podmuchy wiatru. Wszystko to jednak kosztem komfortu, pomimo pneumatyki.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu pomimo gabarytów. Dobre duże lusterka.
3,0
Ergonomia
Bardzo, czytelne zegary. I chyba tyle. Żałosne są potencjometry do regulowania podgrzewanych siedzeń z VW T4.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód bdb, tylna kanapa miejsca mało jeśli kierowca lub pasażer są wysocy.
1,0
Wyciszenie
Auto bardzo głośne, jazda po autostradzie to męką jeśli poruszamy się powyżej 140 km na godzinę. Powyżej 160 trzeba mówić naprawdę głośno mówić licząc się z tm że pasażerowie na tylnej kanapie i tak nas nie usłyszą.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najwyższy koszt to połykane paliwo, niezależnie od stylu jazdy auto pali ponad przeciętnie.
1,0
Stosunek jakość/cena
Auto z tego przedziału rocznikowego nie warte pieniędzy. Przede wszystkim z uwagi na oferowany komfort oraz słabe wyposażenie.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamek drzwi, napęd wycieraczki tylnej ( x2), zmieniarka CD, nawigacja. Kwestie które przy bezwypadkowym , serwisowanym w ASO aucie nie powinny mieć miejsca.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto kupione w salonie w PL. Udokumentowany w ASO przebieg.
Przy przebiegu 150 tyś km: wymiana pompy paliwa, wymiana pompy wody, termostatu, czujniki temperatury wody, powietrza, ciśnienia paliwa, problemy z oprogramowaniem silnika ( diagnoza ASO),
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.8 V8 S 385KM 283kW
[l/100km]