Szukaj

Ocena kierowcy - Porsche Cayenne I

majaap@tlen.pl, 15 lat temu
Silnik 4.8 V8 S 385KM 283kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Porsche Cayenne I 4.8 V8 S 385KM 283kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : bardzo mala os skretu,doskonale hamulce,mozliwosc wybrania nawet z kompozytow ceramicznych
5,0
Całokształt
Twoj samochod mowi o tobie duzo.Porche mowi wszystko,bez dodatkowych komentarzy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mowi sie,ze jesli masz porsche to nie potrzebujesz juz innych dzwiekow,za muzyke robi odglos silnika twojego samochodu.Ja,poniewaz koneserem silnikowych rykow nie jestem to jednak czasem pozwalam sobie na ich posluchanie.Podoba mi sie kultura pracy,elastycznosc tez niezla.
5,0
Skrzynia biegów
Posiadam skrzynie automatyczna z mozliwoscia zmiany na przelozenia sekwencyjne.Nie korzystalam do tej pory z tej drugiej opcji bo baba ze mnie i troche wygodna jestem a moze to tez sila przyzwyczajenia?Mysle,ze kiedys dojde do tego zeby to cacko wyprobowac.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze sie prowadzi,nie ma problemow przy skrecaniu nawet przy pomocy jednego palca,doskonale radzi sobie z niewielkimi wzniesieniami,na wiekszych nie bylo okazji jeszcze wyprobowac.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc jest dobra dzieki mega duzym lusterkom bocznym.Bardzo pomocny gadzet to elekroniczny pomocnik parkowania,pomocny zwlaszcza przy kiepskiej aurze,w ogole ulalwia zycie.Bardzo polubilam kamere tylna,podczas cofania widac co sie dzieje z tylu samochodu plus lusterko z prawej strony samochodu automatycznie obiera odpowiednie ustawienie.
4,0
Ergonomia
Jesli chodzi o ergonomie to mam zastrzenia do funcjonalnosci wyswietlacza LCD.Dotykowy modul nie zostal przemyslany do konca.Nie wszystko dziala przy pomocy palca.Np.progress utworu z CD nie da sie pchnac przy pomocy dloni a jedynie przyciskami na kierownicy lub przy panelu srodkowym.Multifuncjonalna kierownica na wielki plus.Super sprawa jes tez dwukomory schowek na srodku,generlanie dosc duzo schowkow.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeszcze nie mialam okazji wyprobowac klimatyzacji podczas tropikalnego lata(50 stopni C),ale wszystko przede mna.Jak narazie 4 strefowa klimatyzacja dziala bez zarzutu.Brawo za wyloty w miedzy drzwiami na tylne siedzenia.Szyberdach jest tez swoistym wentylatorem,ale to przy pieknej pogodzie oraz niezbyt wysokiej temperaturze na zewnatrz.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzen jest spora,aczkolwiek amerykanskie marki oferuja jej wiecej.Jako,ze porsche to marka specyficzna to nie nastawialam sie tak bardzo na ten element.Elektronicznie ustawienia siedzen pozwalaja na kombinacje i modelowanie przestrzeni wewnatrz auta wg aktualnej potrzeby.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj niestety nie jest najlepiej,ale skoro ktos decyduje sie na zakup tego samochodu,najpierw powinien zdac sobie sprawe z kosztow eksploatacji tego pojazdu.Pali ta maszyna duzo,na polskie warunki nawet mega duzo.Natomiast przy cenie 0,90 pln za litr bezolowionwej moge sobie pozwolic na jazde non stop na trybie sport.Nie mam pojecia jakie sa ceny przegladow,gdzies wyczytalam,ze w Polsce to ok.600 euro w Berlinie 500 euro.Moze warto by sie wybrac na przeglad i zwiedzanie stolicy zachodnich sasiadow jednoczesne???Ja pewnie bede robila przeglady tu gdzie kupilam moj samochod.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tu sprawa jest bezdyskusyjna.Placimy nie tylko za auto ciagle made in Germany ale i za doskonala jakosc jaka za tym stoi.W cenie jest tez wielotenia legenda porsche i drogi kultowy silnik.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.8 V8 S 385KM 283kW [l/100km]

Średnie zużycie
20,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
18,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
28,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
15,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Porsche Cayenne I 4.8 V8 S 385KM 283kW
Średni koszt przejechania 100 km
118,00 zł
15,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Porsche Cayenne I