Silnik
: Ten dzwięk przyprawia o dreszcze, ciebie, przechodniów i innych kierowców. Ogromna moc, żadko ktoś cię wyprzedza a itak nie musisz nic udowadniać.
5,0
Całokształt
Piękny, rasowy SUV, o takim mażyłem. Mój przyjaciel powiedział "że można go polizać" Zaczołem rozumieć, co znaczy przyjemność z jazdy. bardzo wysoka jakość wykończenia, wszystko pasuje nic nie trzeszczy, zamyka się i otwiera jak należy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Durzy zapas mocy, bezproblemowe wyprzedzanie i przyspieszanie na wzniesieniach. Możliwość ciągnięcia ciężkich przyczep (do 3,5tony). Bardzo spotrowy i atrakcyjny dzwiek silnika, niskie wibracje, durza kultura pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo szybka w trybia sport, auto wtedy zmienia się w małą bestię, szybko reaguje i kręci się wysoko. W normalnym trybie wygodna i spokojna, prawie jak na kanapie przed telewizorem. Przydatny zwłaszcza poza drogą i "dla zabawy" rtyb tiptronic. 6 biegów, reduktor i blokady mostów i centralna- tego nie ma wiele SUV-w.
5,0
Układ jezdny
Ja mam pneumatyczne zawieszenie, więc komfort bardzo wysoki, regulowana wysokość i twardość zawieszenia. Bobrze wybiera nierówności i koleiny, szerokie koła zapewniają bezpieczeństwo. Układ napędowy zachęca do szybkiej jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoka pozycja za kierownicą ułatwia prowadzenie. Spore okna i lusterka zapewniaja niezłą orientację. Ze względu na wielkość auta, bez parktronika się nie obejdzie.
5,0
Ergonomia
Wygodnie i przestronnie, durzy bagażnik, obszerne sterowane elektrycznie i z pamięcią fotele, multifunkcyjna kierownica ułatwia obsługę auta. Dostęp do wielu funkcji za pomocą jednego guzika, nie jest to naszczęście era jednego pokrętła (jak w Q7) dzięki temu potrzebne funkcje są pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczne 2 strefowa, schładza auto dosyć szybko, ale jak zawsze lepiej zacząć od przewietrzania auta. Fajna sprawa to panoramiczny dach, można poczuć się jak w tardze. W zimie wydajne ogrzewanie foteli i bardzo przydatne podgrzewanie kierownicy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest pod dostatkiem dla 4 i 5 osób.
4,0
Wyciszenie
Wiciszenie w porsche to nie był cel sam w sobie, choci też o to by słyszeć dzwięk wkońcu niesamowitego silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy prawie 5 litrowym silniku, masie prawie 2,5 tony i mocy prawie 400 koni chyba i tak jest nieźle. Żadko mniej niż 16 litrów, nigdy mniej niż 13, często 20.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto bardzo drogie, ale warte swojej ceny, w salonie "uchylą ci nieba" abyś kupił ich auto. Parę samochodów w tej klasie i z podobnym wyposażeniem jest droższych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych problemów, z wyjątkiem uszkodzenia elektrycznego zamka w szybie tylnej klapy. Wymiana gwarancyjna w serwisie, czas umiliła mi jazda 911
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.8 V8 S 385KM 283kW
[l/100km]