Szukaj

Ocena kierowcy - Porsche Cayenne I

Irek, 16 lat temu
Silnik 4.8 V8 S 385KM 283kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 25 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Porsche Cayenne I 4.8 V8 S 385KM 283kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ten dzwięk przyprawia o dreszcze, ciebie, przechodniów i innych kierowców. Ogromna moc, żadko ktoś cię wyprzedza a itak nie musisz nic udowadniać.
5,0
Całokształt
Piękny, rasowy SUV, o takim mażyłem. Mój przyjaciel powiedział "że można go polizać" Zaczołem rozumieć, co znaczy przyjemność z jazdy. bardzo wysoka jakość wykończenia, wszystko pasuje nic nie trzeszczy, zamyka się i otwiera jak należy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Durzy zapas mocy, bezproblemowe wyprzedzanie i przyspieszanie na wzniesieniach. Możliwość ciągnięcia ciężkich przyczep (do 3,5tony). Bardzo spotrowy i atrakcyjny dzwiek silnika, niskie wibracje, durza kultura pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo szybka w trybia sport, auto wtedy zmienia się w małą bestię, szybko reaguje i kręci się wysoko. W normalnym trybie wygodna i spokojna, prawie jak na kanapie przed telewizorem. Przydatny zwłaszcza poza drogą i "dla zabawy" rtyb tiptronic. 6 biegów, reduktor i blokady mostów i centralna- tego nie ma wiele SUV-w.
5,0
Układ jezdny
Ja mam pneumatyczne zawieszenie, więc komfort bardzo wysoki, regulowana wysokość i twardość zawieszenia. Bobrze wybiera nierówności i koleiny, szerokie koła zapewniają bezpieczeństwo. Układ napędowy zachęca do szybkiej jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoka pozycja za kierownicą ułatwia prowadzenie. Spore okna i lusterka zapewniaja niezłą orientację. Ze względu na wielkość auta, bez parktronika się nie obejdzie.
5,0
Ergonomia
Wygodnie i przestronnie, durzy bagażnik, obszerne sterowane elektrycznie i z pamięcią fotele, multifunkcyjna kierownica ułatwia obsługę auta. Dostęp do wielu funkcji za pomocą jednego guzika, nie jest to naszczęście era jednego pokrętła (jak w Q7) dzięki temu potrzebne funkcje są pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczne 2 strefowa, schładza auto dosyć szybko, ale jak zawsze lepiej zacząć od przewietrzania auta. Fajna sprawa to panoramiczny dach, można poczuć się jak w tardze. W zimie wydajne ogrzewanie foteli i bardzo przydatne podgrzewanie kierownicy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest pod dostatkiem dla 4 i 5 osób.
4,0
Wyciszenie
Wiciszenie w porsche to nie był cel sam w sobie, choci też o to by słyszeć dzwięk wkońcu niesamowitego silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy prawie 5 litrowym silniku, masie prawie 2,5 tony i mocy prawie 400 koni chyba i tak jest nieźle. Żadko mniej niż 16 litrów, nigdy mniej niż 13, często 20.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto bardzo drogie, ale warte swojej ceny, w salonie "uchylą ci nieba" abyś kupił ich auto. Parę samochodów w tej klasie i z podobnym wyposażeniem jest droższych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych problemów, z wyjątkiem uszkodzenia elektrycznego zamka w szybie tylnej klapy. Wymiana gwarancyjna w serwisie, czas umiliła mi jazda 911
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.8 V8 S 385KM 283kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Porsche Cayenne I 4.8 V8 S 385KM 283kW
Średni koszt przejechania 100 km
118,00 zł
15,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Porsche Cayenne I