Silnik
: duzo mozna by wymieniac sam samochod jest jak rozjuszony byk tak wyglada i tak pracuje.
5,0
Całokształt
Jest piekny z zewnatrz body Techart Magnum wyglada jak rekin, najpiekniejszy jest charakterystyczny klekot wydobywajacy sie z wydechu. Nie mowiac o osiagach tego auta ktory moze zawstydzic niejedne auto supersportowe na drodze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jestem wlascicielem Cayenne MAGNUM o mocy 600KM poniewaz zakupilem auto od szwajcarskiego tunera Techart, silnik potegauje niesamowita moc i momentem obrotowym. A silnik wydaje niesamowity huka na jalowym chodzi jak traktor.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dziala pewnie, jedynym mankamentem sa lopatki umieszczone na kierownicy i zamiast pociagac jak w sportowym aucie do sie je wciska, zupelny brak logiki.
5,0
Układ jezdny
Jest niezle zważywszy ze mam obnizone cale zawieszenie
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu swietnie i to bybylo na tyle...
Parktronic i kamera
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jestem niski wzrostem wiec to mnie nie dotyczy.
5,0
Wyciszenie
zaznaczylem ze doskonale wyciszenie ale tak nie jest - przy odpalaniu jest taki huk ze ludzie na ulicy podskakuja, nie mowiac jak sie przycisnie delikatnie pedal gazu, orgia dla uszu!
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nikogo nie powinno dziwic ze takie 2,5t auto pali zwlaszcza przy pelnej modyfikacji Techart. Dlatego postanowilem jezdzic nim dla przyjemnosci a nie z koniecznosci.
4,0
Stosunek jakość/cena
nieobrazilbym sie aby bylo taniej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niemam problemu z nim problemu odpukac
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW
[l/100km]