Szukaj

Ocena kierowcy - Porsche Cayenne I

Kamilos-bodzio456654@interia.pl, 15 lat temu
Silnik 4.5 V8 Turbo 450KM 331kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Porsche Cayenne I 4.5 V8 Turbo 450KM 331kW 2002-2006 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : LECI jak samolot:D przy 220 wciskasz gaz w podloge,silnik kipi a Ty mijasz kolejnych kierowców usuwajacych sie na prawy pas:D(autostrada oczywiscie:D) w miescie z pod swiateł łykasz nie mal kazde auto:D ogolnie ma buta ładnie i leci jak pocisk:D a co do zaskoczenia na trybie SPORT wydech mruczy:D ALE JAK TYGRYS:D w tunelu slychac to polecam otworzyc okno:D:D:D i przyspieszyc na maxa SZOK jak CZOŁG!!!!:D
5,0
Całokształt
Ogolem auto naprawde warte polecenia,na autostradzie leci FRUWA:D po miescie nawet takim czolgiem jedzie sie łatwo:D w teren sie nie wybieram bo nie lubie a z reszta szkoda mi auta:D(jeszcze cos zarysuje:D) ale w razie czego wiem ze moge sobie pozwolic na off-road:D spalanie do przyjecia:D
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik....... CUDO rozjezdzam tym autem nie jednego sportowca:D
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze ale mogło by być lepiej 6 biegów..... wystarcza w zupełnosci ale redukcja po chinsku:/ czyli redukcja np z 1 na 2 zamiast do tylu to ruch do przodu:/
5,0
Układ jezdny
Nawet na kretych drogach Chorwacji (wakacje) bez zadnych zastrzezen super smigałem jak tralala a w polsce kolo sanoka po serpentynach ponad 100 :D
Komfort
5,0
Widoczność
Od czego jest kamera cofania:D
4,0
Ergonomia
W moim poprzednim aucie bylo dosc duzo schowków, w tym tylu az nie ma ale i tak jest gdzie zapchac drobiazgi:D
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima elegansio w lecie 18 stopni trzyma super na trasie przemysl-odense wogle nie odczulem zmiany temp :D
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco 2metrowiec siada na luzaku z tylu i cieszy sie komfortem
5,0
Wyciszenie
Jesli w miescie sobie przemykamy to cichutko:D ale jesli tylko docisniemy gaz odzywa sie potezne V8 i rwie do przodu:D na trasie autostrada 150 160 bardzo ciuchutko nic nie skrzypi nie trzeszczy nie wieje zpod szyb :D
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mysle ze nie jest najgorzej,moze nie jest to auto dla EKOLOGA:D ale spalanie w porzadku w zaleznosci jak kto powozi na trasie jadac jak emeryt mozna zejsc nawet do 11 12 litrów:D ale srednio okolo 15-17 w miescie to juz naprawde zalezy jak cisniemy go ostro to nawet dojdzie do 30 litrów ale srednio okolo 18-20 Przeglady w Polsce:/ ujdzie ale czesci kupuje w niemczech:D tzn kupowałbym bo jak na razie to nic sie nie psuje i tak ma ZOSTAC na przegladzie gosc powiedzial ze auto wyglada jak nowe:D jedynie wymienic trzeba olej i filtry:D ale to wiadomo ze tzreba robic:D
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniadze oczekujemy jakosci i w tym aucie ona jest:D fotele trzymaja na boki ale w trasie rowniez mozna sie w nich relaksowac do tego klima na 18 jakas nuta i jazda
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie wszystko sie trzyma nic nie daje o sobie znac w koncu MARKA zobowiązuje:D
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z usterek to sie nie spotkalem z zadna,wymienilem tylko klocki i zaciski ze zwyklych na czerwone:D:D

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.5 V8 Turbo 450KM 331kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
24,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Porsche Cayenne I