Szukaj

Ocena kierowcy - Porsche Cayenne I

zychu, 4 lata temu
Silnik 4.5 V8 S 340KM 250kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 182 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Porsche Cayenne I 4.5 V8 S 340KM 250kW 2002-2006 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : prowadzenie jak na suwa super precyzyjny w trybie zawieszenia sport.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Auto z kosmetycznymi uszkodzeniami przyjechało do mnie z niemiec. Z czym należy się liczyć przy zakupie tej wersji ? Lista usterek nie jest długa a większość z nich można usunąć samodzielnie mając smykałkę mechaniczną i umiejętność choćby wyszyukiwania tutoriali na YT . Zanim kupiłem ten model liczyłem się z potencjalnymi kosztami : -regeneracją mechatroniki skrzyni aisin tr60sn . - Wymiana Residual presure valve - zaworek wyrównaczy poduszek powietrznych, który lubi się blokować po kilku polskich zimach:) - regeneracja rozrusznika - wymiana membrany na odmie - świece 4 elektrodowe platinum ... ale to co 50 tys przy lpg - olej 5w40 ( przy lpg co 10-12 tys km) - klocki tarcze? ? ? to samo co touareg i Q7 więc nic strasznego. - magistrala wody .. na szczęście mój miał juz ALU :):):) - podpora wału / nowe łożysko / używany wał.... Kluczowe to zdrowy silnik, któremu nie zabrakło chłodzenia z tytułu właśnie np pękniętej plastikowej magistrali i ubytków płynu chodzącego / dostawaniem się płynu do komory spalania lub zbyt rzadkiej wymiany oleju. Jeśli nic nie stuka, nie bierze oleju czyli wszystkie cylindry / gładzie /nikasil i tłoki zdrowe - to można brać z czystym sumieniem ! w przeciwnym razie remont ... ok 10- 12 tys zł za tulejowanie z wymiana tłoków... Taki ezgemplarz z zajechanym motorwm na chodzie można dostać poniżej 20 tys zł !!! Po remoncie mamy AUTO za nieco ponad 30.. też brać w ciemno...
Wrażenia
4,0
Silnik
ostroznie z nicasilem
4,0
Skrzynia biegów
regenracja mechatroniki obowiązkowo
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.5 V8 S 340KM 250kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
18,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
23,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
16,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Porsche Cayenne I