Petarda , ale muszą zadbane być turbiny , sprawdź przed zakupem , koszt wymiany turbin to 15 tys poza ASO , trzeba wyciągać cały silnik i wał napędowy !
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto genialne , no to co obecnie robione plastikowe zabawki , zbiera się jak mały sporowy super samochód dobrej klasy a to przecież wielka fura , co do spalania , to na 65 litrów gazu robię po mieście 250 km , czasami jezdząć ostro czasami normalnie , poza tymi 65 litrami LPG , auto wciąga tez znaczną ilość benzyny , nie sprawdzałem ale przynajmniej 10 L , mój egzemplarz wyjątkowo zadbany , wiadomo że teraz ten model można kupić w korzystnej cenie , i jest to prawdziwa okazja za tak mocne auto , ale pamiętaj musisz być bogaty by tym jeździć , robić serwis , spore ogólne koszty , jak za 3 auta klasy niższej ! , przed zakupem tego auta rozważałem zakup RX450 Lexus , który pali 1/3 tego co ten samochód , ale wybrałem Porsche , prowadzi się lepiej , lepiej się zbiera , prawdziwy samochód , stać mnie i jest ok .Ale podziwiam tych którzy jedzą tym autem na benzynie ...
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakoś cena doskonały , jak znajdziesz dobry egzemplarz , co jest bardzo trudne ! , ludzie kupują to auto bo jest tanie jak na Porsche , nie stać ich na serwis , nie robia nic i odsprzedają wrak który ledwo zipie , takich jest przynajmniej 80% , sprawdzałem by kupić swoje auto jeździłem 2 miesiące poznałem sporo wraków . Auto tanie w zakupie ale dla bogatego , pasjonata , który nie poskąpi na utrzymanie . Wiej jak cię nie stać na utrzymanie żony , zapomnij o Porsche , ja by kupić ten samochód musiałem pozbyć się kobiety , marudziła i była zołzą , a ten samochód daje więcej radości :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przed zakupem sprawdz wszystko
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.5 i V8 32V 521KM 383kW
[l/100km]