Silnik dynamiczny, przyjemnie mruczy a jak mu się wciśnie to jest naprawde bardzo przyjemnie i odgłos i przyśpieszenie SUPER
1,0
Skrzynia biegów
TRAGICZNA i jeszcze raz TRAGICZNA skrzynia biegów, AUTOMAT całkowicie do dupy - ---- >>>
M O Ż N A S I Ę Z A B I Ć !!!
STRASZNIE DŁUGO ZMIENIA BIEGI, ODCZÓWALNE JEST TO PRZY REDUKCJI NA WYPRZEDZANIU.
JEŹDZIŁEM MANUALEM I JEST OK,
AUTOMAT NADAJE SIĘ NA ZŁOM - POWINNI ZAKAZAC TEGO PRODUKOWAĆ
4,0
Układ jezdny
TUTAJ JEST OK, CHOCIAŻ CZASAMI NA LODZIE PRZYDAŁO BY SIĘ MOŻLIWOŚĆ WYŁĄCZENIA TYCH WSZYSTKICH AUTOMATÓW ZABEZPIECZAJĄCYCH
OT TAK ŻEBY SIĘ TROCHĘ POŚLIZGAĆ JAK ZA DAWNYCH CZASÓW ;-)
Komfort
3,0
Widoczność
DO PRZODU OK LUSTERKA NO MOGĄ BYĆ
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
CIEPŁO W DUPCIE NÓŻKI A NAWET I RACZKI WYPAS - NAGRZEWA SIĘ DOŚĆ SZYBKO ALE W FOTELU GORĄCO JEST NATYCHMIAST
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ZA KIEROWICĄ DOBRZE ALE BARDZO NIEWYGODNY GAZ PO PEWNYM CZASIE NA TRASIE DRENTWIEJE NOGA, ZA OSTRY KĄT.
ALE FOTELIK JEST BARDZO WYGODNY NO MOŻE JESZCZE MÓGŁBY SIĘ TROCHĘ DALEJ ODSÓWAĆ JESTEM WYSOKI I BY SIĘ PRZYDAŁO TROCHĘ LUZU
4,0
Wyciszenie
JEST OK CICHO KIEDY TRZEBA, A PODCZAS REDUKCJI SŁYCHAĆ SILNIK ALE TO BARDZO DOBRZE BO PRZYJEMNIE MRUCZY
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZALEŻY JAK KTO POWOZI ALE RACZEJ TRAGEDIA, ZRESZTĄ JAK KOGOŚ STAĆ WYWALIĆ 400 TYŚ TO PALIWO GO NIE POWINNO BOLEĆ.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NARAZIE JEST 35000 I JEST ZNOŚNIE PARE PIERDUŁEK, PRZEŁĄCZNIKI LAMPKI, ŻARÓWKI NIE ZA DUŻO ALE SIĘ POJAWIAJĄ.
PRZECIEZ TO NIE TOYOTA
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
POKRZYWIONE TARCZE HAMULCOWE,
I PARE TAKICH TAM
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
[l/100km]