Szukaj

Ocena kierowcy - Porsche Cayenne I

tak ale z mocniejszym silnikiem, 8 lat temu
Silnik 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 178 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Porsche Cayenne I 3.2 i V6 24V 250KM 184kW 2005-2006 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : 10 lat a jest ponadczasowa - swietny Design kontrowersyjny ale bardzo dlugo sie starzeje
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : troche mozno grzeje...czasem
4,0
Całokształt
elementy dobrze spasowane, skora to skora pachnie jak skora wyciera sie jak skora, plastik to mily w fakturze plastk, aluminium to aluminium, jak to auto klasy premium z lat 2000cznych nie to co dzisiesze imitacje materialow. 10 letni pojazd ze sladami zurzycia... daje poczucie odrobiny luksusu, komfortu i prestizu ja na suv-a...niestety tu i tam traci vw-gniotem, ceny nie adekwatne do jakosci produktu. Jezdze juz troche i slyszac pomruk silnika... miziajac emblemat na kierownicy ..czuje sie troche snobem. No jak dziecko dostajac lizaka . Polecam - warto chocby raz w zyciu sprobowac nie koniecznie na lata.
Wrażenia
4,0
Silnik
nic nie puka nie stuka puki co narazie 10k przejechane glownie krotkie trasy - silnik niedogrzany. Auto skonstrulowane bez pomocy ksiegowych ( albo byli niedysponowani ) uwazam ze jest dopracowane. Mimo wieku nie zamienie go na nic nowszego. Uzywane modele zadbane sprawia niesamowita frajde kierowcy ktory czasem jezdzi sam ale na co dzien pomyka z rodzina.
5,0
Skrzynia biegów
automat - jestem zadowolony przy dynamicznej jezdzie zmienia duzo szybciej niz na powolnych trasach... "uczy sie szybko"... osobiscie uwazam ze dobrze napisany algorytm przez producenta. Po tym Porsche zakochalem sie z zona w automatach i juz raczej manuala nie kupie chyba ze jakis HotRod. Jest 1s na zatrybienie ze teraz chcemy przyspieszac ale do ogarniecia..siedzi sie ciut wyzej i mozna troche lepiej ocenic sytuacje/manewr wyprzedzania. Opisuje auto 10 letnie dzisiejsze technlogie sa szybsze niz ruch reka kierowcy. ( mamy porownianie do nowego automatu )
5,0
Układ jezdny
jak na suv-a sportowo twardo dobrze czuje sie droge. latwy do opanowania..moze to kwestia opon ale na sliskiej nawierzchni bez obciazenia jest wyrazny uslizg poprawiany przez systemy , nadsterowny wyczuwalny ale bardzo przyjemny do korekty toru jazdy. Przyjemnie jak gokard mimo tak ogromnej masy - sama przyjemnosc
Komfort
4,0
Widoczność
na rownych nawieszniach jest super...krotkie poprzeczne nierownosci odczuwalne. Sportowy SUV - nie oczekiwalem sofy z masazem no i nie jest. jest za to calkiem ok ... dzieci nie fruwaja na pokladzie - dobre trzymanie boczne. Naglosnienie Bose - tez dpy nie urywa ale jest ok jak na premium z nutka vw.
4,0
Ergonomia
wrzytkie przelaczniki na miejscu. Po zakupie 15min jazy i juz wszystko wiemy co gdzie i jak - rewelacja. Bursztynowe podswietlenie zegarow- leprzego chyba czlowiek nie wymyslil super - jest sportowo elegancko i przyjemnie noca...pierwszy suv gdzie pasazer ma sie za co zlapac podczas dynamicznej jazdy. na konsoli srodkowej sa uchwyty zeby sie nie bujac jak wanka wstanka. Moze mniec tez inne zastosowanie fitness z partnerka.. ale ogolnie ...malo miejsca na *******y. Konsola srodkowa troche porazka,,...jak cos luzem chcemy trzymac to pozostaje miejsce w podlokietniku. W moim egzemplarzu jest fimowa wanienka na Psy i roleta siatkowa - Miodzio ze ktosc pomyslal o wlascicielach czworonogow - Brawo Porsche Design team.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zaje..fajnie . kierownica ogrzewa sie w 1min... sidzenia tez ( pierwsze auto w ktorym po 1-3min jest cieplo wszedzie ) klima w lato moze byc...brakuje szklanego dachu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Spore auto miejsca ok...brak regulacji oparcia dla tylnej kanapy. tyl- w podlokietniku jest tylko polka i schowek ... brak uchwytow na kubki. Pasazerowie moga sie poczuc nie usatysfakcjonujaco
3,0
Wyciszenie
pieknie mruczy po co wyciszac...to moj pierwszy samochod ze wraz z naciskiem pedalu przyspieszania rosnie banan na twarzy. Nie wiem moze to jakies zboczenie ale przespieszanie i ten dzwiek mimo iz to tylko v6 dzwiek jest super brawo Porsche sound ...Doznania V8 duzo leprze polecam bardziej mocniejsza jednostke jezdzilem i wiem. Niestey przy wyborze jednostki wzgledy ekonomiczne przewazyly szalenczy zaped i musze jezdzic v6 nastepny bedzie v8 - jest motywacja.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie kupuje sie Porsche zeby liczyc ekonomie czy tez zuzycie paliwa , podatki i ubezpieczenia...czyli nie dotyczy. No tanio nie jest i nie bedzie , Klasa snobizmu wg geografii...do Dubaju troche daleko jest.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nowe to nieporozumienie jakosci / wrazen z jazdy do ceny. pewnie jak kogos stac to kupi bo moze. Jezdze od roku 10 latkiem narazie nic sie nie dzieje trudno ocenic.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic sie nie dzieje w 7miesiecy 6k Auto uzywane na weekendy 2 kierowcow - trasa i do miasta dojazd - silnik niedogrzany.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.2 i V6 24V 250KM 184kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Porsche Cayenne I 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Średni koszt przejechania 100 km
71,00 zł
14,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Porsche Cayenne I