Szukaj

Ocena kierowcy - Porsche Carrera GT

Ślązak, 14 lat temu
Silnik 5.7 i V10 40V 612KM 450kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Porsche Carrera GT 5.7 i V10 40V 612KM 450kW 2003-2006 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Niesamowicie szybko reaguje, dobrze sie zastanów przed hamowaniem czy chcesz mocno wcisnąc pedał hamulca, gdyby nie dobrze przymocowane kubełki i szelki pewnie nie raz dałbym całusa przedniej szybie
5,0
Całokształt
Jeżeli czytacie opinie użytkowników wcześniej... darujcie sobie, możecie poświęcić na coś lepszego swój cenny czas. Są to osoby które pewnie raz widziały ten samochód na żywe oczy i już świecą opiniami. Samochód mam od 4 lat. Nigdy mnie w niczym nie zawiódł. Jak wspomniałem, nie pogardziłbym łopatkami przy kierownicy, jednak przywykłem już do machania ręką co chwile - źle nie jest ;) Auto jest bardzo zgrabne, delikatne i potrafi narobisz szumu, hałasu i chaosu. Jeżeli wyjdzie nowa wersja Porsche Carrery GT, zapewne wymienie, gdyż jest to auto na prawde idealnie wykonane, grupa ze Stuttgartu spisała się na medal. Porównując go do GT2 można pozostawić troszkę do życzenia, jednak nie powiem złego słowa o żadnym z tych modeli. Porównywałem osobiscie C. GT z Ferrari F430, które króluje ze swoją gołą blachą wewnątrz. Patrzyłem pod różnymi kątami na te auta. Jestem przekonany do dziś, iż dokonałem dobrego wyboru. Polecam ten samochód ludziom którzy nie mają co z pieniędzmi robić, nie tymi co wygrali w Lotto (wydasz na auto ok miliona zamiast zaiwestować, a po miesiącu bedziesz szukać kupca na allegro - powodzenia) Pozdrawiam!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik chodzi idealnie, jednak na trasie można zapomnieć o radiu. Jest wyjątkowo głośny co daje mu bardzo dużo uroku, bo zamiast słuchać RMF, zachwycajmy się pięknym rykiem zza pleców
4,0
Skrzynia biegów
Preferowałbym gdyby były łopatki przy kierownicy, nie trzeba by bylo tak często machać ręką.
5,0
Układ jezdny
Dzięki dobremu rozstawowi osi i szerokim oponom, oraz masie elektryki, ten samochód trzyma się nawet przy 250 na lekkim zakręcie/wzniesieniu idealnie
Komfort
5,0
Widoczność
Duża przednia szyba robi swoje, co do cofania trzeba się po prostu przyzwyczaić
4,0
Ergonomia
Panel idący przez środek samochodu nie dość, że oddala pasażerów od siebie to jeszcze troche utrudnia dalsze poruszanie sie, jeżeli jest to miasto to idealnym rozwiązaniem jest, iż drążek skrzyni jest tak wysoko, jednak powinien byc maly podłokietnik i było by idealnie. Siedzenia są idealnie wyprofilowane, piekne wykończenie. Wszystko prawie na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nigdy mnie nie zawiodła. Nie mogę powiedzieć, iż kiedy kolwiek mi było zimno w tym aucie albo za gorąco. Auto praktycznie po 3 minutach jest całe nagrzane dzieki temu iż jest mało przestrzeni, dzieki temu również idealnie szybko się schładza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ustawiasz tempomat i mozesz się przeciągnąć, miejsca a miejsca. Pasażerka też nigdy się nie skarżyła.
3,0
Wyciszenie
Jak mówiłem, siedząc tuż przed silnikiem nie możemy się spodziewać ciszy i spokoju, inaczej z moim drugim autem. GT2 jest po prostu idealnie wyciszona i można spokojnie jechać w trasę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
O tak, doskonałe ma zużycie, jeszcze nie zszedłem po niżej 20l/100 :) Cen podawać nie chce ponieważ, nie chciałbym kogo kolwiek zrażać do tego. Jednak kupując auto za prawie milion, nie spodziewaj się, że w ciągu najbliższych lat wydasz na auto mniej niż połowę. Stację odwiedzisz co drugi dzień, więc wyrób sobie kartę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakoś - doskonała, Cena - jak za takie auto przystała
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mogę się na nic poskarżyć. Drogi Polskie jak widać nie zadowalają, więc miałem raz wymieniane zawieszenie, po paru poważnych dziurach. Co do zawieszenia, fakt - delikatne na dziury, wytrzymałe na płaski asfalt. Nic po za tym nie było wymieniane (oprócz standardowych serwisówek)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie mogę nic dodać

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V10 40V 612KM 450kW [l/100km]

Średnie zużycie
23,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
21,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
29,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
20,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Porsche Carrera GT