Fenomenalny samochód w swoim segmencie! Czysta radość z jazdy i prawdziwa motoryzacja - bez turbo, tylko pojemność, dźwięk silnika, rewelacyjny rozkład masy
Wrażenia
5,0
Silnik
Mógłby być mocniejszy, jednak przy tak niskiej masie spełnia wymagania
5,0
Skrzynia biegów
Manual, nie haczy, działa precyzyjnie. Poza tym znacznie mniej awaryjny niż automat, no i klasyk.
5,0
Układ jezdny
Legendarny układ jezdny, mięsisty, jeździ jak po szynach
5,0
Karoseria
Piękno i sztuka
Komfort
4,0
Widoczność
Mogłoby być lepiej do tylu, lusterka małe, bo opływowe.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne fotele, czytelny rozkład w kokpicie, cupholdery zintegrowane w desce, żadnych ekranów i wyświetlaczy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
U mnie niestety zepsuty centralny nawiew, działa tylko po bokach - naprawa koło 3000 zł, zrezygnowałem na razie, poza tym OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wnętrze wystarczające dla dwóch osób - wiezlismy psa w dwie osoby i 24 butelki wina w środku z południowej Francji, choć nadal nie wiem jak to się udało. Dla osób z klaustrofobia jednak wnętrze małe, chyba, ze otworzysz dach - wtedy świat jest cały Twój!
3,0
Wyciszenie
Brak - to nie jest i nie ma być ciche auto. Jeździ i ryczy, szczególnie jak przegazujesz.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest sporo tańszych w utrzymaniu samochodów, tylko wtedy byśmy nie wzdychali na widok Porsche i każdy by je miał
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry egzemplarz z 2007 i 2008 roku można kupić po 100 tys zł - ceny części wysokie, ale bardzo dobrej jakości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto legendarnie niezawodne - takie jest.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To już mój drugi Boxster, nic poważnego się nie dzieje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 245KM 180kW
[l/100km]