Wyśmienita zabawa, szczególnie na torze i po wyłączeniu ESP, ale również na normalnych, krętych i najlepiej górskich drogach. Neutralne rozłożenie masy powoduje świetną stabilność na zakrętach i gwałtowne przejście do nadsterowności przy dodaniu gazu.
Bez problemów sprawdza się jako auto codzienne ale zdecydowanie w sezonie letnim i przy suchej nawierzchni. Na mokrej nawierzchni i w koleinach staje się narowiste. Wbrew pozorom sporo miejsca na bagaż co pozwala na większe wyjazdy wakacyjne. No i niebo nad głową... Super.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wkręca się na obroty jak wiertarka. No i to brzmienie...
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu, tylko uwaga na wsteczny (przed jedynką...)!
5,0
Układ jezdny
Znakomita trakcja i zachowanie na zakrętach. Precyzyjny układ kierowniczy i bardzo dobre wyczucie kół i nawierzchni.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność na wprost i na boki bez problemu. Widoczność do tyłu bardzo ograniczona, szczególnie przy zamkniętym dachu.
4,0
Ergonomia
Regulacja kierownicy tylko w jednej osi.
Auto na pewno nie dla osób wysokich.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mimo osłony przeciwwiatrowej szyja narażona na przeciągi przy otwartym dachu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na roadster - wystarczająca.
3,0
Wyciszenie
Taka uroda kabrioletu z miękkim dachem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Akumulator wytrzymał tylko 2 lata!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 Boxer S 24V 260KM 191kW
[l/100km]