Super silnik. Jak sie nagrzeje to ladny odglos powyzej 5000 obr/min. Standardowy model stanowczo za malo koni, ale wersja S wystarczy. Mam Tiptronic i na gorskich drogach niezle sie zachowuje przy zmianie przy kierownicy.
4,0
Skrzynia biegów
Mam Tiptronic, ogolnie to dobra skrzynia do codziennego uzytku (stanie w korku, np.) ale troche za wolna na tor.
5,0
Układ jezdny
Wspaniale sie jezdzi, bezposrednie kierowanie, krotkie i szybkie. Dobre!
Komfort
3,0
Widoczność
Przod i boki dobrze, ale do tylu jak to cabriolet, slaba gdy zamkniety jest dach. Modele 2003> maja juz szybke z ogrzewaniem.
3,0
Ergonomia
Dobrze wykonany w srodku, wszystko jest na miejscu. Chociaz jakosc wykonania czasami przypomina stare modele Audi 80.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dobrze dziala, chociaz w lecie to otwarty daszek lepiej chodzi.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Malo miejsca, malo schowkow jak na sportowy samochod.
4,0
Wyciszenie
Silnik jest tuz za siedzeniami i go slychac, chociaz jak ktos nie przyzwyczajony to troche bedzie narzekac po 10 godzinnej jezdzie.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zalezy jak sie jezdzi, mozna caly bak wyjezdzic w pare godzin lub tydzien normalnej jazdy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W sumie to nie narzekam, ekranik od klimatyzacji wymieniony byl a tak ogolnie to nic wiekszego.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ogolnie to niezawodne, ale przy Boxsterach trzeba uwazac na problem RMS, uszczelka miedzy skrzynia biegow a silnikiem moze przeciekac. Dostep do silnika mierny takze duze koszty wymiany.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 Boxer S 24V 260KM 191kW
[l/100km]