Po jeździe próbnej po prostu wiedziałem, że muszę go mieć, Auto prowadzi się wspaniale, mimo tylnego napędu bardzo wiele wybacza. Oczywiście ponad 200 koni pod maską wystarcza do dynamicznej jazdy, ale nie sama moc tu jest najważniejsza. Boxster pokazuje swoje prawdziwe oblicze na ostrych zakrętach i do tego jest stworzony. Auto niepraktyczne, ale nikt rozsądny nie kupuje roadstera by nim jeździć na zakupy do ikei. Dwa bagażniki wystarczą na wyjazd na dłuższy weekend i to bez problemu. Ważna informacja: tylni bagażnik jest narażony na wysokie temperatury z powodu silnika, odradzam w nim transport żywności i płynów. Podsumowując: od dzieciaka fascynowałem się pięknymi, szybkimi autami. Kupno Boxstera pozwoliło mi spełnić marzenie z dzieciństwa. Mimo że mam go ponad dwa lata, każdą trasę w tym aucie pokonuję z uśmiechem na twarzy. Auto robi wrażenie na ludziach, ale nie to jest najważniejsze. Najważniejszy jest ryk V6 tuż za plecami, gdy wchodzisz w zakręt przy 5 tys. obrotów :)
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 Boxer 24V 220KM 162kW
[l/100km]