To proste, auto tylko dla ludzi potrafiących jeździć , zwłaszcza po zakrętach -oczywiście z głową. Prowadzi się lepiej niż 911- poza długimi prostymi- mam wrażenie ,że jet zbyt lekki na jazdę 280 km/h. [oczywiście tylko w D ] Błyskawicznie reaguje na pedał gazu. Wzbudza częsty uśmiech na ulicy. W zasadzie na suchym asfalcie nie można na drogach publicznych wytrącić go z równowagi- nie jestem zawodnikiem i nie wyłączam esp. To " wina " silnika tuż za fotelami , pomiędzy osiami oraz niewielkiej masy . Wydaje mi sie , że jest to model wybitnie niedoceniany.
Wrażenia
5,0
Silnik
Reakcja natychmiastowa, w każdym zakresie obrotów
5,0
Skrzynia biegów
Jakość Porsche
5,0
Układ jezdny
To nie da sie opowiedzieć , trzeba spróbować. Najlepiej na torze i porównać z jazdą 911. Powinno być tutaj kilka dodatkowych gwiazdek
5,0
Karoseria
Dwa bagażniki wystarczająco pojemne na 2 tygodnie 2 os.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest sprężyście ,plomby nie wypadają
4,0
Ergonomia
Jedyny mankament to nawigacja -obsługa nieintuicyjna, mapy nieaktualne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimne dni z otwartym dachem jest ciepło -ogrzewnie daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele z regulacją, miejsca jest wystarczająco , chociaż kilka cm więcej odsunięcia od kierownicy mogłoby sie przydać. [190cm, 112 kg]
5,0
Wyciszenie
Z dachem zamkniętym skutecznie izoluje od szumów ale silnik słychać zawsze, bo prawie sie na nim siedzi. Nieprawda ,że brzmi nijak
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przegląd co 2 lata lu 30 tys km
5,0
Stosunek jakość/cena
Prawie najtańsze Porsche a powinno być najdroższe bo najlepiej sie prowadzi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 300KM 221kW
[l/100km]