Przeniesienie napędu
: system transAxel to coś wspaniałego
5,0
Całokształt
Auto daje 100% satysfakcje z zakupu. Wzbudza w ludziach zainteresowanie co widać jadąc przez miasto zwłaszcza wśród kobiet i pracowników stacji benzynowych. Widząc jak chłopcy pokazują palcami i na ich twarzach maluje się wyraz zachwytu.
Daje satysfakcje z jazdy zwłaszcza po zakrętach.
Porsche 944 to auto w którym nie trzeba nikomu niczego udowadniać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik w przeciwieństwie do normalnego 2,5 litra pracuje dużo ciszej, moc od 4 tys. obrotów i rasowe brzmienie bardzo elastyczny.Ceny części jak w każdym innym samochodzie. Wszystko dostępne w ASO w przyzwoitej cenie.
Auto bez problemów osiąga 240km/h
5,0
Skrzynia biegów
Cicha dobre przełożenia, Dla miłośników 1/4 mili na jedynce można przeciągać gaz do 60km/h. Lewarek dźwigni zmiany biegów usytuowany ergonomicznie.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny bardzo dobry, system transAxle (silnik z przodu skrzynia biegów na tylnej osi czyli w bagażniku) Powoduje idealny rozkład masy. Po 86 roku zawieszenie aluminiowe sprawia ,że auto idealnie trzyma się w serii zakrętów.
Komfort
5,0
Widoczność
Panoramiczna szyba (klapa bagażnika sprawia idealną widoczność do tyłu. A duże stosunkowo lusterka w pełni elektryczne pomagają temu.
5,0
Ergonomia
Jak już wcześniej nawiązałem auto w 100% niemieckie wszystko blisko pod ręką i na swoim miejscu mimo tego ze auto pochodzi z 87 roku deska rozdzielcza jak w autach z lat 90.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja jeszcze bardziej mnie zaskoczyła.
Otwory wentylacyjne w drzwiach powodują powstanie zimą poduszki powietrznej co zapewnia idealnie wentylowanie wnętrza nawet podczas deszczu.
Posiadam wersje z kilmatyzacją typu klimatic (nastawiam pokrętłem temperaturę a resztę robi za mnie auto)przypominam auto z 1987roku
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerowie tylko przednich foteli mają konfort jazdy.Tylne siedzenia tylko dla dzieci do 12 roku życia, ludzie pow 150cm wzrostu nie polecam siedzenia na tylnych fotelach. ale taki było założenie Porsche.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie zależy od rodzaju 944 silnika ja mam na orginalnym wydechu ,co zapewnia mi idealne wyciszenie i ciche sportowe brzmienie.Powoduje to przyjemne uczucie uniesienia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
hmmmm jak na sportowe auto to wszystko zależy od stylu jazdy i jeszcze raz kłania się rodzaj silnika. 16 zaworów powoduje to, że auto przy spokojnej jeździe jest nadzwyczaj ekonomiczne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupując Porsche do 10 000 zł trzeba sie liczyć z ogromem pracy.
Kupując auta powyżej 20 000 zł posiada sie bezawaryjne pełno wartościowe Porsche które daje satysfakcje z każdego przejechanego kilometra.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zależy to od stanu posiadanego egzemplarza ja nie miałem nigdy z niczym problemów mimo dużego przebiegu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
praktycznie ich brak, ale jak pisałem zależy to od stanu auta
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 S 190KM 140kW
[l/100km]