Wygląd, wnętrze (poza deską), osiągi, cena, spalanie, widoczność, można wszystko chwalić, ale najważniejsza jest przyjemność z jazdy takim autem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po takim przebiegu oleju bierze znikome ilości, silnik pancerny nie do zajechania. Silnik nieźle trzyma moc, auto potrafi osiągnąć po tylu latach w dalszym ciągu prawie fabryczne wartości przyspieszenia i prędkości maksymalnej. Duża elastyczność.
5,0
Skrzynia biegów
Także wytrzymała, chodzi ciężko, ale podczas jazdy to nie przeszkadza w żadnym stopniu.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się idealnie, w zakrętach praktycznie nie trzeba hamować. Autem praktycznie nie da się wypaść z drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, duża szyba z tyłu, przy parkowaniu boki pojazdu i przód widać super, natomiast tył dużo gorzej dlatego taka ocena.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i dobrze zaprojektowane.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słaba dmuchawa, mała możliwość regulacji, ale ogrzewanie jako tako daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 2 osób idealna + wielki bagażnik. Więcej osób tym autem nie woziłem.
5,0
Wyciszenie
Jest głośno - tak jak ma być w aucie o sportowym charakterze. Ładny dźwięk silnika i wydechu. Robi klimat w samochodzie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanio tanio tanio. Wszystko bardzo tanie, koszty może porównywalne z golfem II.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mimo, że nie produkowane w fabryce Porsche to jednak widać dużą jakość. Jeśli dbamy o auto to niezawodność jest na wybitnym poziomie. W stosunku do ceny jakość jest wyśmienita.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
30+ lat a takich usterek praktycznie nie ma. Elektryki znikoma ilość, Jeśli coś już się popsuje to detale w stylu oświetlenia popielniczki. No i licznik km się notorycznie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie występują, chyba że ktoś nie dbał o auto albo nie jeździł nim 5 lat, wtedy jak to w starym wozie wszystko się posypie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW
[l/100km]