kwintesencja sportowego auta-zabawki-czego chcieć więcej? wolnossący boxer 3.8 o pięknym brzmieniu,dobre przyspieszenie,odpowiednia do auta moc,legendarna niezawodność-auto jeszcze sprzed ery "planowej awaryjności",która niestety też dopadła porsche ale tak ok 2010r w góre,choc za symbol przemian możnaby wziąć rok 2008 i wprowadzenie bezpośredniego wtrysku
Wrażenia
5,0
Silnik
daje maxa.rewelacja jak na wolnossącą jednostke-topik.pracuje jak szwajcarski zegarek (tyle że bardzo głośny..)
5,0
Skrzynia biegów
niezniszczalny manual.reszte fur mam w automatach bo to niezwykła wygoda i uważam jedyna słuszna koncepcja skrzyni...manuale jedynie do aut sportowych i tylko tam pasują...oczywiście -współczesne automaty w porsche są rewelaja-szybkie,dopracowane etc etc...ale już nie ta wytrzymałość a po drugie jestem tradycjonalistą auto sportowe=manualna skrzynia...cała reszta fur-automat.amen.
5,0
Układ jezdny
prowadzi się jak po szynach choć wymaga sporo wprawy i nauki-jak ktoś wsiądzie pierwszy raz i chce przykozaczyc takim autem-kończy na drzewie lub w rowie. jeśli można porównać-auta bmw prowadza się znacznie lepiej-ale chyba tak ma być-nie wymagają większych umiejętności-są idealnie zestrojone-prawie jeżdża "same"-tyle ,że to nie auta sportowe...
Komfort
5,0
Widoczność
jest tak jak być powinno-twardo-czuć po jakiej nawierzchni się jedzie z "zamkniętymi oczami".to nie fura do komfortowej jazdy-wiec nie można tu mówic o jakims lepszym-gorszym komforcie.do komfortowej jazdy mam starą S klase...
5,0
Ergonomia
dokładnie wszystko na miejscu -bez zbytniego przebajerowania-klasycznie i surowo.dla mnie nawet jeszcze mogłoby paru rzeczy nie być-wyrzuciłbym ten kolorowy wyswietlacz
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń-wszystko ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to samo co przy punkcie"komfort".to auto sportowe-dwuosobowe-taborety z tyłu-bardziej do rzucenia na tyl kilku rzeczy,bo bagażnik to taka mała "skrzyneczka"-no ale jest tak jak być powinno-miejsca dla kierowcy i pasażera wystarczająco-z tyłu można rzucic ciepłe ubranie jak rusza się wieczorem na miłą przejażdżke w kierunku zachodzącego słońca i w przerwach chcemy pospacerować
5,0
Wyciszenie
tak jak być powinno-słychać w środku bulgot silnika zza pleców-rewelacja dźwięk odprężający na maxa-radio niepotrzebne...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie żadnych wydatków nie miałem-leje paliwo i ciesze się jazdą.podstawowe czynności serwisowe/exploatacyjne wykonam sobie sam w ramach zajęć hobbystycznych; jeśli potwierdzi się legendarna niezawodność to serwisy będę omijał szerokim łukiem-mam kilka aut -bardziej i mniej skomplikowanych i powiem tak:od ok 5 lat nie byłem u zadnego mechanika-rzeczy exploatacyjne wymieniam sam -wiem co leje;co robie;jak robie i pomimo że to starsze fury-żadnych grubszych awarii-wszystko trybi jak trzeba-może to jest recepta na sukces?jak najdalej od "miszczów warsztatowej mechaniki"?
5,0
Stosunek jakość/cena
tanio nie było-jak za używane porsche z 2007r ale biorąc pod uwagę to czego oczekiwałem od tej fury-spełnia w 110%.zawsze byłem zdania-za dobre auto trzeba dobrze zapłacić-nikt kuźwa nie sprzedaje fury w super stanie za pół ceny-"okazyjnie" ...okazji to się szuka w tesco na zakupach...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
posiadam fure niecały rok-od dnia zakupu żadnych usterek-znaczy przepaliła się żarówka świateł postojowych-kupiłem nowa i wymieniłem...koszt 3 zł
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych. i oby tak dalej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 355KM 261kW
[l/100km]