Szukaj

Ocena kierowcy - Porsche 911 991 Turbo/Turbo S Cabrio

RacingKorn, 6 lat temu
Silnik 3.8 560KM 412kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Porsche 911 991 Turbo/Turbo S Cabrio 3.8 560KM 412kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,57
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Olbrzymie osiągi w otoczce pięknej karoserii i niemieckiego wykonania.
5,0
Całokształt
Szybkie, piękne, wygodne i szybsze
Wrażenia
5,0
Silnik
Absolutny potwór, ale kiedy tylko za bardzo naciśniesz pedał Gazu. Moc jest dostarczana od razu, i czuć jej dopływ tak długo aż wzkazowka nie dojdzie do maximum. Brzmienie silnika jest powalające, słuchać strzelanie z wydechu po każdym mocniejszym wciśnięciu gazu. Od niedawana mam wydech akrapovic który tylko spotęgował brzmienie lecz nadal nie jest tak dobrze jak, w Porsche 911 GT3 którym miałem okazję kilka razy jechać.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia z łopatkami, hipnotyzująco szybka zmiana biegów. Przy małych prędkościach nie jest już tak dobrze lecz nadal nie ma ubytku na komforcie, spowodowanego jakimś szarpaniem. Możliwe ze najlepsza skrzynia z łopatkami z jaką miałem przyjemność.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny w tym samochodzie doskonale daje możliwość panowania nad samochodem w trakcie szybszych zakrętów, oraz nie odbiera komfortu w trakcie wolniejszego przechadzania się po mieście. W odróżnieniu od Ferrari 458, na dziurawych drogach nie ma stukania na każdym wyboju, a system podnoszonej przedniej osi pozwala nam spokojnie przekraczać progi zwalniające.
5,0
Karoseria
Niesamowity wygląd, spoiler wysuwa się szybciej niż w poprzednich modelach, a przedni ruchomy spoiler spełnia swoją rolę lecz nie robiąc dużej różnicy w prowadzeniu. Wykonanie karoserii na najwyższym poziomie.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na samochód sportowy, albo raczej supersamochod jest naprawdę dobrze.
4,0
Ergonomia
Tak samo jak w przypadku podpunktu powyższego, jak na swoją klasę nie można narzekać, a można być miło zaskoczonym.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wiele mogę tutaj napisać, jest tak jak można się spodziewać po samochodzie który ma zapewniać nie tylko moc, ale także komfort za nie małe pieniądze.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z tyłu istnieją tylko na papierze, chyba ze pasażer i kierowca porządnie zegną nogi. Lecz przestrzeń dla kierowcy jest bardzo ładnie i dobrze zagospodarowana, oraz nie da się narzekać na jej brak. Tak samo zresztą na miejscu pasażera.
5,0
Wyciszenie
Słychać tylko to co się chce słyszeć, silnik ale w sposób nie narzucający się, oraz nie głuchnie się przy 200km/h. Można śmiało powiedzieć ze jest zaskakująco dobrze jak na samochód o sportowym przeznaczeniu, dysponujący taką mocą.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie nie jest duże jak na taką ilość koni mechanicznych, lecz w Porsche za wszystko sobie trochę liczą. Mimo to jest dużo lepiej niż w przypadku serwisowania auto marki Ferrari lub Aston Martin oraz Bentley. Auta te przy mniejszych często osiągach, oraz nie dużo lepszym a czasem nawet gorszym wykonaniu, oferują nam obrzydliwie wysokiej koszty utrzymania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Poziom jakości na jakim jest ten samochód jest adekwatnie wysoki do jego ceny. Jest tak jak można się spodziewać w samochodzie za te pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na szczęście nie narzuciła mi się jeszcze żadna drobniejsza usterka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic i mam nadzieję że tak zostanie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.8 560KM 412kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Porsche 911 991 Turbo/Turbo S Cabrio